Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dorota_291

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Wierząc w wizerunek Polskiej Telefonia Cyfrowej , jako sieci wspierającej obsługę abonentów biznesowych zwróciliśmy się do ERY ( 5-10-2009 zgłoszenie pisemne;) z prośbą o pomoc w rozwiązaniu niedogodności jaką jest kłopot z zasięgiem, a właściwie jego brak we wrocławskim oddziale przy ul. Legnickiej Aktualny status rozpatrzenia wniosku i jakości obsługi- jaka towarzyszyła procedurze wymusiły na nas- jako na Kliencie konieczność wyrażenia niezadowolenia z poziomu oferowanych usług. Lojalne pozostawania z ERA we współpracy stanęło pod znakiem zapytania- na skutek niedbałości w procesie opieki po-sprzedażowej. Proces rozpatrywania sprawy a w efekcie brak jej pozytywnego rozpatrzenia unaocznił stopień, w jakim z zupełnym brakiem zainteresowania podeszła ERA do jej rozwiązania . Oprócz braku pozytywnego ustosunkowania się do prośby Klienta biznesowego, bardziej bulwersującym dla nas jest fakt upominania się o kontakt i przekazania jakiejkolwiek informacji zwrotnej ze strony przedstawicieli Polskiej Telefoni Cyfrowej. Z dniem 01-10-2009 wrocławski oddział firmyX zmienił lokalizację biura. Przeprowadzka uwydatniła kłopot z zasięgiem Polskiej Telefonii Cyfrowej w nowo wybudowanym biurowcu przy ul: Legnickiej we Wrocławiu. Na skutek tego faktu, po sugestii z BOK- sieci ERA wystosowaliśmy do Państwa pismo. W dn.03-11-2009 na obmiar techniczny przyszedł Państwa przedstawiciel Pan M. R. stwierdzając, że rzeczywistym powodem, dla którego nie możemy komfortowo realizować obowiązków w oddziale jest brak zasięgu ze strony ERA. Ustalenia poczynione w trakcie spotkania dotyczyły kilku scenariuszy, kontaktu ze strony ERA z Orange, który ma nadajnik na pobliskim kościele, zainstalowanie własnej anteny na dachu budynku przy ul.Legnickiej po ustaleniach z administratorem bądź wypożyczenie anteny wzmacniającej sygnał z ERA do czasu podjęcia decyzji i rozwiązania na korzyść Klienta zaistniałej sytuacji (prawdopodobny czas to okres 2-3 miesięcy!!!). Z uwagi na długi okres oczekiwania na przedstawiciela ERY Dyrektor Oddziału zdecydowała o wypożyczeniu na okres 1 m-ca anteny wzmacniającej sygnał z firmy zewnętrznej w cenie 260,00 PLN brutto. Antena polepszyła zasięg, ale jedynie w minimalnym stopniu. Przedstawiciel ERY M. R. został poinformowany, że w dn.23.11.2009 zmuszeni jesteśmy odesłać antenę do właściciela bądź przedłużyć okres jej wynajmu. Zobowiązał się do tego czasu przekazać stanowisko firmy ERA. Mimo podejmowanych prób, pozostawiania wiadomości głosowych oraz korespondencji mailowej, kontakt nie nastąpił. Dopiero ponaglenie i zwrócenie się do opiekuna firmy zaskutkowało kontaktem w dn.20.11.2009, i przekazaniem informacji przez Pana R, że decyzją dyrekcji firmy ERA nie zostanie nam wypożyczona antena a proces jest w trakcie realizacji, tzn,. szukanie rozwiązań dla Klientów budynków przy ul. Legnickiej, abonentów Państwa usług. Zasugerował również, że wpożyczenie anteny nie może stanowić precedensu, ponieważ w podobnej sytuacji są pozostali zainteresowani GE Money Bank oraz TU Generali. Czas oczekiwania na Państwa jakąkolwiek odpowiedz od 04-11-2009 do 19-11-2009 uniemożliwił nam podejmowanie działań własnych na rzecz rozwiązania problemu. Aktualnie jesteśmy pozostawieni sami sobie- bez żadnych wyjaśnień. Z powodu słabej łączności połączeń głosowych utraciliśmy naszych stałych Klientów. Wykonywanie rozmów – dających szanse na słyszalność komunikatów była i jest żadna. Specyfika działań naszej firmy skoncentrowana jest głównie na kontakcie telefonicznym – którego użytkowanie z przyczyn niezależnych od nas, zawiodło. W zaistniałej sytuacji podjęliśmy decyzję o zakupie anteny wzmacniającej na własny koszt i użytek w cenie 1800 zł brutto , ponieważ oczekiwania na jakiekolwiek posunięcia ze strony ERA nie wchodzą w ogóle w rachubę (2-3 miesiącę!!!) Jesteśmy rozczarowani postawą ERY, brakiem chęci do podjęcia kontaktu wyjaśniającego powód odmowy. Działanie to odczytujemy jako koncentrację wyłącznie na pozyskaniu Klienta a nie na zwróceniu uwagi na utrzymanie relacji i zadowolenia Klientów, którzy zdążyli Państwu zaufać. Przykro jest nam stwierdzić, że świadczone przez PTC usługi są nieosiągalne naszej firmy ze względu na brak gwarancji stworzenia przez operatora parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z usługi. Ufamy, że jako lider zaznaczający swój zasięg na 96% powierzchni kraju przedstawią Państwo rozwiązania wykraczające poza dotychczas przyjęty kontakt. W związku z zaistniałą sytuacją oczekujemy wykazania woli z Państwa strony do przedstawienia rozwiązań pozwalających wstrzymać decyzję przeniesienia wszystkich kart sim do alternatywnego operatora.