Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ryszard_53

Dotycząca firmy: Netia

Treść opinii: Przestrzegam wszystkich przed Operatorem Netia. Świetny Marketing, niskie ceny i jeśli wszytko działa jest dobrze, a jak przestaje działać to są stracone nerwy i pieniądze abonenta oraz bałagan, ignorancja i przepychanki pomiędzy tpsa a netią. W dniu 17 grudnia 2009r. ok godz. 22.00 zostałem odcięty od telefonu i dostępu do internetu przez "profesjonalistów" z firmy Netia. Nie zalegałem z oplatami, co więcej miałem nadplatę, jednak Netia postanowiła bez informowania mnie zmienić warunki świadczenia usług i od tego czasu nie mam dostępu do telefonu i internetu. Gratulacje za wyczucie czasu dla pracowników Netii bowiem w okresie Bożego Narodzenia i Nowego Roku nie bylo ze mną kontaktu telefonicznego. Kilkunastokrotne zgłoszenia awarii nie doprowadziły do wznowienia działania usług, na połączenia z BOK Netii straciłem wiele godzin i ponad 80 zł i po 19 dniach od zaprzestania świadczenia usług "profesjonaliści" z Netii nadal nie potrafią podać terminu wznowienia świadczenia usług. Jedyne co działa to wystawianie faktur, które otrzymuję regularnie. Kiedy zaproponowałem rozwiązanie umowy, otrzymałem informację, że będę musiał zapłacić opłaty wyrównawcze. Jednym słowem usługi nie działają, rozwiążać umowy jako abonent nie mogę, operator nie tłumaczy się z niczego i nic nie wie. Abonent może jedynie zgłaszać reklamacje i czekać. Znalazłem się w pułapce, bo nie mogę rozwiązać obecnej umowy, usługi nie są świadczone, działania operatora ograniczają się do dokonywania kolejnych wpisów do systemu.