Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kiwi

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Na kompletnie miękkich nogach weszłam do oddziału PZU zajmującego się przyjmowaniem szkód komunikacyjnych. Oczom moim ukazał się przeogromny tłum, co upewniło mnie w przekonaniu, że łatwo nie będzie. Pierwsze zaskoczenie: kiedy po wielu godzinach oczekiwaniach dotarłam do okienka, żeby załatwić swoją sprawę okazało się, że muszę zgłosić szkodę telefonicznie... Telefon wisiał obok;) Na szczęście obsługujaca mnie pracownica była niezwykle pomocna i miła i po telefonicznym zgłoszeniu, przeszłyśmy do wypełniania formularza. Pani niezwykle profesjonalnie wskazywała na moje niedociągnięcia, pomogła zrobić rysunek z miejsca zdarzenia, wskazując najważniejsze punkty. Po niedługim czasie samochód został sfotografowany, a o losach szkody dowiedziałam się już od mojego warsztatu, który przejął na siebie dalsze obowiązki. Szkoda została opłacona w całosci przez PZU, osoba mnie obsługująca była bardzo profesjonalna i życzliwa, miejsce akuratne, może przydałaby się większa ilość miejsc siedzących i możliwość zakupu ciepłych napojów. Ogólnie oceniam pozytywnie.