Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_1247

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: W związku z tym, iż jest to duży samoobsługowy sklep nikt klienta nie wita. Weszłam do sklepu z postanowieniem zakupu akcesorii do łazienki i do pokoju dziecięcego (dywan, pudełka na zabawki). Spodobał mi się dywanik który wisiał na wystawie w związku z tym iż nie mogłam go znaleźć na półkach poprosiłam o pomoc personel - kobieta akurat wykładała zabawki na stoisku obok. Pani była bardzo miła, kompetentna i schludnie ubrana. Powiedziała, ze jest to jedyny tego typu dywanik. Zapytałam czy jak wezmę dywanik z wystawy to cena ulegnie zmianie zapewniła mnie, że oczywiście zostanie przeceniony wypisała odpowiedni dokument i wskazała gdzie mam się z nim udać przed podejściem do kas. W sklepie mimo dużego tłumu Panował porządek i czystość. Zarówno na sklepie jak i w toaletach oraz restauracji. Następnie udałam się na stoisko, przeceny towaru. Tam miły Pan (przywitał się) powiedział, ze zobaczy co da się zrobić z ceną. Po chwili wyszedł z nową ceną obniżoną o 40% co bardzo mnie zadowoliło.Przy kasie tez obsługiwała bardzo miła kobieta poprosiła o kartę zniżkową zapytała czy płatność kartą czy gotówką. Podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie.Obsługa bardzo szybka Co do restauracji to obsługa była mało przyjemna zero uśmiechu i słów grzecznościowych. Ogólnie jak wcześniej wspomniałam czysto. Obsługa restauracji schludnie ubrana.