Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Salon Expert L'Oréal Professionnel

Treść opinii: Dnia 28.01.2010r byłam w "salonie", zapytałam jaki jest koszt podcięcia włosów (dodam BRAK cennika), "fryzjerka" odpowiedziała że zobaczy. Powiedzialam że chce minimalnie podciąć włosy, tak abym mogła je związać w kucyk, powiedziałam "fryzjerce" że w sobote idę na wesele, że będę chciała włosy pokręcić i upiąć.Pokazałam ręką ile mają być podcięte włosy (do ramion)dodam że włosy miałam za łopatki (zdrowe, puszyste, długie). "fryzjerka" dosłownie wyszarpała mi włosy brzytwą, są bardzo krótkie, nie ma mozliwości poprawienia tego czegoś.Zostałam oszpecona. Pod koniec "fryzjerka" zapytała czy mi sie podoba, ze łzami w oczach powiedziałam że nie, że nie prosiłam o coś takiego, zapytałam czy jej zdaniem te włosy można zwiazac w kucyk?? Nie dostałam odpowiedzi, tylko 100zł dowidzenia! Na drugi dzien poszłam do "salonu" ze skargą (ustną). Powiedzialam że zostałam oszpecona, że nie prosiłam o cos takiego, chciałam je tylko delikatnie podciąć, zapytałam "fryzjerki" co mam teraz zrobić z tymi wlosami. "fryzjerka" wyprosiła mnie z zakładu, byłam w szoku nie poszłam tam aby sie wykłócać, poszłam tam z reklamacja mam do tego prawo, a ta kobieta jednego dnia pokazała brak umiejętności fryzjerskich ,a na drugi dzień BRAK kultury. "fryzjerka" która mnie oszpeciła jest właścicielką salonu. Marka LOREAL kojarzy się z najwyższą jakością produktow. Czyzby każdy fryzjer mógł opatrzyć swój zakład logo firmy nie spełniając zadnych wymogów co do jakości usług?!