Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: CARRY

Treść opinii: Sklep odzieżowy "CARRY" zlokalizowany jest w Galerii Grudziądzkiej. Przed centrum handlowym duży, bezpłatny i odpowiednio oznakowany parking. Wyznaczone miejsca parkingowe dla inwalidów oraz taksówek. Na zewnętrznej ścianie budynku umieszczony duży, podświetlany wieczorem neon z napisem "CARRY". Sklep firmowy Carry zlokalizowany jest tuż przy samym wejściu głównym do galerii. Powierzchnia sklepu duża, wystrój nowoczesny i praktyczny. Jasny kolor płytek na podłodze jak i kolor ścian oraz bardzo dobrze rozmieszczone oświetlenie nadają odczucie świeżości i zachęcają do odwiedzenia sklepu. Personel sklepu stanowiły trzy panie, ubrane w prywatne stroje. Jedna z nich pracowała przy stanowisku kasowym, druga wydawała klientom numery do przymierzalni a trzecia znajdowała się na sklepie i doradzała klientom. W witrynach sklepowych i nad wieszakami z ubraniami umieszczone duże plakaty z napisem "Wszystko za 1/3 ceny". Asortyment ubrań bogaty, każde zaopatrzone w czytelną metkę z napisami w języku polskim oraz informację z aktualną cenę oraz cenę wyjściową obowiązującą przed wyprzedażą. Liczba klientów bardzo duża, także jedyna ekspedientka obecna na sklepie nie była w stanie doradzić oraz odpowiedzieć na wszystkie pytania kupujących. Po wejściu do sklepu nikt z obsługi nie przywitał mnie, gdy zacząłem przymierzać zimowe kurtki i chciałem uzyskać informacji o dostępnych rozmiarach zmuszony byłem do szukania personelu. Przed wejściem do przymierzalni otrzymałem numerek oraz pani sprawdziła ilość wnoszonych ubrań. Przymierzalnie duże, odpowiednio oświetlone, liczba wieszaków wystarczająca, lustra duże. Brak chodniczków na podłodze, bo zdjęciu obuwia trzeba stać na zimnych płytkach. Stoisko kasowe obsługiwane tylko przez jedną ekspedientkę, która jeszcze składała i pakowała ubrania. Możliwość płacenia gotówką i kartą płatniczą, bezpośrednio przed sklepem znajduje się także bankomat. Negatywne obserwacje wymagające wprowadzenia działań doskonalących: a) zbyt mała liczba personelu pracującego bezpośrednio na sklepie w stosunku do powierzchni sklepu i liczby klientów, b) zbyt mała liczba personelu przy stoisku kasowym - jedna osoba zarówno składa, pakuje ubrania oraz obsługuje kasę fiskalną, w wyniku czego przy kasie utworzyła się 5-osobowa kolejka.