Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: pigula87

Dotycząca firmy: Bank BPH

Treść opinii: Do banku udałam się aby zapłacić mandat i przesłać go do banku niemieckiego. Pierwsze rażące spostrzeżenie to siedzą 4 panie do obsługi klienta i tylko jedna obsługuję przede mną był pan,który zakładał konto więc wiadomo,że to trochę potrwa. Żadna nawet nie zainteresowała się moją osobą, nie zaproponowała abym usiadła i poczekała,czy napiła się wody gdyż było to lato dodam,iż byłam wtedy w 7miesiącu ciąży i brzuszek dał się zauważyć mimo to nie zwrócono na mnie żadnej uwagi. Na swoją kolej czekałam około 20minut. Samo załatwienie mojej sprawy również budzi trochę wątpliwości. Mandat otrzymałam w języku niemieckim więc go do końca nie rozumiałam jednak gdy wytłumaczyłam pani jak chciałabym załatwić tą sprawę bardzo mi pomogła, podała mi formularz,który musiałam wypełnić i stała obok i mi wszystko podyktowała co gdzie mam napisać. Gdy wypełniłam formularz pani M. wprowadziła dane do komputera po czym wydrukowała informacje, z którymi kazała udac się do kasy i wpłacić pieniądze za mandat. No i tu moje kolejne rozczarowanie, w kolejce do kasy stało może z 7osób i oczywiście musiałam iść na koniec kolejki więc nie dość,że najpierw wyczekałam się do pani M. 20minut to drugie 20minut stałam w kolejce do kasy. Po czym gdy wpłaciłam pieniądze znowu musiałam udać się do pani M. dając potwierdzenie zapłaty i jeszcze dokończenie tych formalności potrwało może z 5minut. Kasa także na 3 stanowiska była czynna tylko jedna. Moim zdaniem gdy załatwiałam sprawę u pani M. i która kazała udać mi się do kasy powinnam zostać obsłużona bez kolejki lub powinna zostać uruchomiona kolejna kasa. Myślę również,że panie z obsługi klienta powinny także bardziej zainteresować się swoimi klientami. Jeśli chodzi o sam wygląda wewnętrzny i zewnętrzny budynku nie mam zastrzeżeń, czysto, ładnie, samo miejsce obsługi również bez zarzutu. Do dyspozycji woda gdyby ktoś poczuł pragnienie, ulotki. Strój personelu jak zawsze elegancki. Jednak to wszystko przekreśla brak zainteresowania ze strony personelu.