Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_2159

Dotycząca firmy: Top Secret

Treść opinii: Kupowałam pasek męski. Pani (doradca klienta) poinformowała mnie, że został tylko jeden czarny (tylko taki mnie interesował). Był na manekinie. Zdecydowałam się na niego. Był w dobrej cenie. Przy płatności dostrzegłam, że na innym manekinie jest jednak jeszcze jeden czarny pasek. Chciałam go obejrzeć, mimo, że dokonałam już płatności. Pani bez żadnego problemu zdjęła manekina, lecz nie mogła odpiąć paska. Kiedy poprosiła o pomoc kolegę, który przy kasie wypełniał jakieś papiery (może był to kierownik), pan obrażonym głosem zaznaczył, że mam zdecydować się na ten pasek bez oglądania, ewentualnie na manekinie, albo nie mamy o czym rozmawiać, bo oni na zdejmowanie pasków nie mają czasu. Zdecydowanym, spokojnym głosem zapytałam, która jest godzina, bo według mojego zegarka jest 20.20, a sklepy w centrum handlowym są otwarte do 21, a w sklepie oprócz mnie nie ma ANI JEDNEGO klienta, więc czym zajmują swój cenny czas. Usłyszałam, że paska z manekina zdejmować nie będą i tyle. OCENA: Uważam, że zostałam źle obsłużona (pomimo starań pani). Gdybym nie zapłaciła już za wcześniej wybrany pasek, podejrzewam, że ze zdjęciem drugiego nie byłoby problemu. Pan nie chciał robić sobie problemu z ewentualnym zwrotem paragonu i swoim zachowaniem chciał mnie zniechęcić do przebierania w i tak przecenionym towarze. Zwrot paragonu, czy wymiana towaru jest prawem klienta, a obsługa powinna być zapewniona do ostatniej minuty otwarcia sklepu. Przywitana zostałam obojętnie. Obsługa zaproponowała pomoc dopiero po moim poproszeniu o to. Otrzymałam błędną informację, że jest tylko jeden pasek (były dwa). W sklepie panował porządek. Asortyment bogaty. W tle było słychać miłą muzykę. Pani była miła i chciała pomóc. Zachowanie PANA zniechęciło mnie jednak na długo do zakupów w tym sklepie.