Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_2101

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Dnia 19 lutego podejchałam na stację BP w Krakowie przy ulicy Olsza 191. Podjechałam pod dystrybutor, aby zatankować samochód. Teren zewnętrzny był odśnieżony, zadaszony a w czasie mojego tankowania było równeż trzech innych klientów. Po zatankowaniu samochodu udałam się do kasy w celu zapłaty za paliwo. Na stacji trzy stanowiska kasowe z których tylko jedna kasa była czynna. Przede mną stała jedna osoba więc czas oczekiwania wynosił około 2 minut. Po podejściu zostałam przywitana przez kasjera a następnie pracownik poprosił o wskazanie dystrybutora, po podaniu podał kwotę do zapłaty oraz zapytał czy wystawić fakturę. Poprosiłam o rachunek. Po zapłaceniu zostałam pożegnana przez kasjera. Kasjer nie zaproponował dodatkowej sprzedaży a zwykle sprzedaż sugerowana występuje. Szybka obsługa bez żadnych utrudnień jednak obsługa bez większego zainteresowania klientem.