Opinia użytkownika: Aneta_360
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Przy wejściu do sklepu stały uporządkowane koszyki i wózki na zakupy. Wzięłam do ręki koszyk i poszłam najpierw alejką wzdłuż stoisk z warzywami i owocami. Na półkach panował porządek. Ceny znajdowały się dokładnie pod danym towarem. Artykuły na półkach były równo ustawione i wysunięte do przodu dzięki czemu były łatwo dostępne dla klienta. Asortyment był bardzo szeroki, ale mnogość artykułów na półkach sprawiała, że było na nich ciasno i miałam problem z sięgnięciem po słoik tak, aby nie strącić przy tym innych artykułów. Uważam, że organizacja w sklepie nie jest prawidłowa. Na przykład, tuż przy wejściu znajdują się mrożonki, a przejście pozostałych działów zajmuje przeciętnemu klientowi trochę czasu. Miałam także problem ze znalezieniem musu owocowego, który jak się okazało znaleźć można było przy produktach spożywczych dla niemowląt. Zła organizacja działów w sklepie sprawia więc, że klient rzadko robiący tam zakupy musi dużo chodzić i szukać wielu artykułów. Z drugiej strony w całym sklepie panował idealny porządek i było bardzo czysto. Alejki są szerokie i bardzo wygodnie robi się zakupy nawet z dzieckiem w wózku. Obsługa w dziale z wędlinami była uprzejma, ale w dziale rybnym nie było nikogo i musiałam poczekać. Kasjerka przywitała mnie i sprawnie obsłużyła. Cierpliwie poczekała, aż spakuję moje zakupy zanim zaczęła kasować towar następnego klienta. Na koniec pożegnała, lecz nie zaprosiła na ponowne zakupy.