Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Beata_59

Dotycząca firmy: Drukarnie24.pl

Treść opinii: Ok. godz. 10.15 odbyłam rozmowę telefoniczną z drukarnią, w celu uzyskania informacji o możliwości wykonania wizytówek. W ciągu godziny miałam otrzymać wiadomość zwrotną, zawierającą projekt do akceptacji. Od akceptacji projektu, wizytówki miały być gotowe za 2 godziny. Było to dla mnie bardzo dogodne rozwiązanie, gdyż ok. godz. 15 miałam do załatwienia inną sprawę w pobliżu drukarni, a więc mogłabym odebrać jednocześnie wizytówki. Zgodnie z ustaleniami wysłałam dane pocztą elektroniczną (godz. 10.24). O godz. 10.46 otrzymałam wiadomość z kosztem wykonania usługi oraz potwierdzenie, że w ciągu godziny otrzymam projekt. O godz. 11.50 zamiast projektu, otrzymałam wiadomość z prośbą o przesłanie logo w innym formacie. W związku z tym, że nie miałam możliwości przekształcenia dokumentu w inny format, przesłałam odpowiedź, że nie posiadam innego formatu i zapytałam, czy drukarnia może zrobić to we własnym zakresie. Przez długi czas nie otrzymywałam żadnej odpowiedzi, wykonałam więc telefon do drukarni. Osoba, z którą korespondowałam była chwilowo nieobecna, więc skierowałam to pytanie do pracownika, który odebrał telefon. Po długiej chwili oczekiwania, usłyszałam odpowiedź, że niestety nie można tego teraz sprawdzić i muszę poczekać na osobę, która się tym zajmuje. Obiecano mi, że ta osoba do mnie oddzwoni za ok. 15 minut. W dalszym ciągu sprawdzałam pocztę, czy nie przyszła odpowiedź - nawet negatywna - wówczas miałabym czas na jakieś działanie w tej sprawie i próbę zdobycia innego formatu logo. Telefonu również nie otrzymałam. Zadzwoniłam ponownie do drukarni, pytając, czy osoba ta już wróciła. Potwierdzono, że tak - zaraz podejdzie do telefonu. Po chwili podszedł ponownie pracownik, który odebrał telefon z informacją, że jeszcze nie wróciła. Niestety, do chwili obecnej (godz. 18.10) nie otrzymałam ani telefonu ani wiadomości drogą mailową. Tak więc reklama drukarni, głosząca, że wizytówki wykonywane są błyskawicznie w ciągu 2 godzin jest niezgodna z prawdą. Do tego dochodzi jeszcze nieprofesjonalne traktowanie klienta.