Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Tak naprawdę to podejście pracowników do klientów się nie zmienia. Będąc w galerii Zielone Wzgórza zaszedłem do Carrefoura aby kupić kilka produktów. Pomimo porannych godzin była nawet spora ilość klientów. Oglądając ofertę momentami było dość trudno przejść pomiędzy regałkami. Nowy towar z dostawy - palety - tak był poustawiany, że klient z wózkiem miałby dość duży problem aby przejechać. Próbując zadać pytanie pracownikowi dostałem odpowiedź, że nie wie gdzie poszukiwny produkt jest. Mogę to zrozumieć, że pracownik nie jest w stanie zapamiętać gdzie znajduje się produkt ale mógłby to powiedzieć bardziej miło a nie jak się odezwał do mnie - z miną dość ponurą tak jakby miał pretensję, że się o coś go prosi. Ciekawi mnie, czy także chciałby tak zostać obsłużony. Następna sytuacja była w rejonie kas. Ilość kas jest bardzo duża ale czynnych jest kilka kas. Jest to zrozumiałe, po co otwierać wszystkie kasy, skoro większość osób nie będzie miała co robić. Jednakże nie zrozumiałe jest otwarcie kas w jednej części obok siebie z małymi odstępami kas, które są nieczynne a w miejscu gdzie się wchodzi na teren sklepu żadna kasa jest nieczynna. Ponadto obsługa przy kasie nie wita się z klientem i obsługuje klienta także z dość ponurą miną. Nie będę już się więcej rozpisywał, bo było by za dużo.