Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Konrad_29

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Ponieważ ważność mojej polisy OC w samochodzie dobiega końca postanowiłem po zapoznaniu się z ofertą konkurencji zrezygnować z ubezpieczenia w PZU. Wczoraj zadzwoniłem na infolinię PZU, gdzie otrzymałem informację, że aby zrezygnować z dotychczasowego ubezpieczenia muszę wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście najpóźniej dzień przed wygaśnięciem polisy pisemne wypowiedzenie umowy. Ponieważ w miejscowości w której akurat byłem (Nowy Tomyśl) oddział PZU znajduje się na tej samej ulicy co poczta, postanowiłem więc złożyć osobiście wypowiedzenie umowy OC w placówce na ul. Piłsudskiego. Przed obiektem jedyne dostępne miejsca parkingowe były na chodniku, jednak wszystkie były zajęte w związku z tym zmuszony byłem zaparkować kilka ulic dalej. Przed wejściem, na chodniku leżały ulotki z ofertą PZU. Wszedłem do środka. Wnętrze placówki bardzo przestronne, zadbane i czyste. Dostępne były krzesełka dla oczekujących klientów. W placówce nie było dużo ludzi i już po chwili jeden z pracowników siedzący za biurkiem przywitał się ze mną i zaprosił do siebie. Zapytał "w czym może pomóc", gdy odpowiedziałem, że chciałbym wypowiedzieć polisę OC zapytał o przyczyny decyzji i zaproponował przeliczenie nowej składki. Zgodziłem się. Pracownik bardzo sprawnie i szybko odnalazł moje dane w komputerze, zapytał o kilka dodatkowych danych związanych z ubezpieczeniem pojazdu i błyskawicznie obliczył nową składkę. Była atrakcyjniejsza od poprzedniej, jednak nadal dużo jej brakowało do ubezpieczenia w innej konkurencyjnej firmie, powiedziałem o tym pracownikowi, który od razu zaproponował inne dodatkowe opcje do ubezpieczenie w korzystnej cenie. Odmówiłem, w związku z czym pracownik poprosił o pisemne wypowiedzenie umowy. Zrobił kopię, którą podpisał potwierdzając tym samym, że wypowiedzenie zostało dostarczone i wręczył mi ją. Zapytał czy mógłby jeszcze w czymś pomóc i czy byłbym zainteresowany atrakcyjną ofertą ubezpieczenia domu. Odmówiłem i pracownik uprzejmie pożegnał się ze mną i zapraszał do ponownych odwiedzin placówki. Podsumowując: wygląd placówki w środku bardzo schludny i czysty, przestronne wnętrze i krzesełka dla klientów sprawiają, że oczekiwanie na obsługę nie jest uciążliwe. Jeśli chodzi o obsługę to pracownik, z którym rozmawiałem wykazał się profesjonalnym podejściem do klienta, nie będąc nachalnym wypytywał o przyczyny rezygnacji z oferty PZU i proponował nowe rozwiązania. Pracownik był bardzo uprzejmy i miły, wszystko przebiegło bardzo sprawnie i szybko. Gdyby nie wysoka cena ubezpieczenia OC z pewnością skorzystałbym z oferty PZU.