Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adrianna_31

Dotycząca firmy: Pizza Hut

Treść opinii: Dnia 28.03.2010r., wybraliśmy się z chłopakiem do reastaruracji Pizza Hut w CH Arkadia w Warszawie około godziny 15.40. W kolejce do lokalu stało przed nami około 10 osób, ale na zaproszenie do środka czekaliśmy tylko 6 minut. Przydzielono nam miły stolik, od razu podano menu. Pan Ł. przywitał nas sympatycznym i ciepłym uśmiechem. Wahaliśmy się nieco przy wyborze dania ale pan Ł. polecił ofertę "Mama Tata i JA", która była dla nas korzystniejsza finansowo. Zaproponował również podanie kostek lodu do napoju w oddzielnym naczyniu, gdyż zauważył, że nie możemy się zdecydować. Chwilę potem na naszym stole pojawiły się talerze i czyste sztućce. Po około 5 min. pan Ł. podał nam przystawki Crosini. Przeprosił, że są tylko trzy i zapewnił, że za chwilę przyniesie czwartą "aby była gorąca". Na podanie pizzy czekaliśmy około 20 minut, ale przy bardzo dużym ruchu, który nie trudno było zaobserwować uważam, iż nie był zbyt długi czas. Pizza (duża Hawajska na puszystym cieście) była bardzo smaczna, dobrze wypieczona i gorąca. Pan Ł. po pewnym czasie zaniepokojony widokiem dwóch niedojedzonych kawałków zapytał, czy wszystko jest w porządku i czy pizza nam smakuje. Zapewniłam, że pizza jest pyszna i poprosiłam o zapakowanie reszty na wynos. Pan Ł. spełnił moją prośbę błyskawicznie, posprzątał nasze naczynia i poproszony przez nas o rachunek również pojawił się z terminalem do kart płatniczych bardzo szybko. Pożegnał nas słowami "Dziękuję bardzo i życzę miłego dnia" oraz kolejnym miłym uśmiechem. Podczas oczekiwania na danie, obserwowałam pracę pana Ł. Zachwycił mnie swoim podejściem do wszystkich klientów (obsługiwał również klika innych stolików). Był niezwykle uprzejmy zarówno dla około ośmioletniego chłopca, dla nas, jak i starszych pań, które siedziały obok. Poproszony o wyłączenie klimatyzacji - zajął się tym natychmiast, widząc, że chłopcu upadły sztućce - po kilkunastu sekundach przyniósł czysty komplet. W czasie całej wizyty (która trwała około godziny), obserwowałam również pracę innych pracowników restauracji (wszyscy, oprócz dwóch pań z plakietką "kierownik" ubrani byli w czarne T-shirty i zielone, jednakowe fartuszki) i widać było, że mimo bardzo dużego ruchu wszyscy są opanowani, zgrani i dbają o komfort klientów. Naczynia w wolnych stolików sprzątane były natychmiast a po kilku minutach przyprowadzano nowych klientów. Nie słyszałam żadnych skarg czy uwag ze strony innych klientów reastauracji, wszyscy wyglądali na usatysfakcjonowanych zarówno z posiłku jak i z jakości obsługi. Bardzo podobał mi się wystrój restauracji, było czysto i przyjemnie. Brakowało mi tylko wieszaków na okrycia wierzchnie, dlatego musiałam zastąpić je oparciem krzesła. Podsumowując, jakość obsługi w restauracji Pizza Hut oceniam bardzo dobrze, nie było żadnego zdarzenia, które zakłóciłoby naszą wizytę. Atmosfera w lokalu była miła, czas uprzyjemniała również muzyka, której głośność była odpowiednia. Na pewno wrócę do tej restauracji i z przyjemnością polecę ją rodzinie i znajomym.