Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marko

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Jakkolwiek można mieć wiele uwag do samej sieci ERA i obsługi telefonicznej na tzw. BOA, to nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi klienta w saloniku tej sieci komórkowej. Salon/sklep mieści się w pasażu handlowym obok innych sklepów, ale jest dobrze oznakowany i nie sposób go przeoczyć. Na sam początek rzuca się w oczy przeszklenie salonu, co daje możliwość szybkiej oceny sytuacji ilu klientów jest akurat w środku i czy są wolne stanowiska obsługi ( stanowisk jest 6 ). Dzięki temu możemy udać się jeszcze na zakupy, zamiast wchodzić do przepełnionego środka tylko po to, żeby zaraz wyjść. Gdy jednak stwierdzimy, że można wejść do pustego salonu ( co niestety jest rzadkością - gdyż jest on często oblegany przez rzesze klientów ) wita nas, nie rzadko otwierając nawet drzwi, ochroniarz. Ochrona daje poczucie bezpieczeństwa i powoduje zachowanie ciszy i spokoju klientów wewnątrz salonu. Na wstępie musimy zdeklarować cel wizyty, do tego służy stojący przy wejściu panel dotykowy. Gdy zastanawiamy się chwilkę dłużej, podchodzi do nas ktoś z obsługi celem pomocy. Obsługa ubrana jednolicie i elegancko, nienaganna, miła, uśmiechnięta i pierwsza się wita zapraszając do stanowiska, które wybraliśmy. Nowoczesne rozwiązanie wyboru celu wizyty na panelu dotykowym, pozwala na selekcję klientów do odpowiednich stanowisk, co jest wyświetlane na ekranie informującym iż dane stanowisko jest już wolne. Sam salonik zadbany, czysty i raczej przytulny, choć niezbyt przestronny. Można by było jeszcze coś z tym zrobić. Oferty aktualnych promocji na widoku i dostępne w postaci broszurek. Oferta w postaci telefonów w zasięgu ręki, z możliwością sprawdzenia jego funkcji i czytelnymi podstawowymi opisami telefonu tuż obok. Zarówno obsługiwany klient jak i oczekujący, ma możliwość zająć miejsce siedzące, co jest ważne, gdyż sprawy związane z umowami, zajmują nieco czasu. Gdy obsługa czeka na jakieś weryfikacje systemu komputerowego, a obsługiwany klient nie ma pytań, bądź przegląda przedstawioną mu ofertę, obsługujący sam zapytuje kolejnego klienta jaką ten ma sprawę - bo może uda mu się na nią szybko odpowiedzieć, bądź skierować petenta do innego stanowiska, które być może szybciej go przyjmie. Obsługa nie boi się pytań i ma się wrażenie, że zna każdą odpowiedź, a jeśli jej nie zna, szybko stara się znaleźć coś na temat zadanego pytania. Dziś zajrzałem tam tylko w celach informacyjnych, zostałem obsłużony szybko, sprawnie i miło. Jestem jednak długoletnim klientem i choć sama sieć wielokrotnie mnie zawiodła, to obsługa tego salonu zawsze starała się zadośćuczynić moim stratom. Dla przykładu podam sytuację w której: podobno system w Warszawie źle naliczył moje rozmowy, co skutkowało dużą dopłatą do miesięcznego rachunku. I choć na pisma wysłane w tej sprawie dostałem masę wytłumaczeń popartych paragrafami, co w rezultacie nie przyniosło niczego oprócz straty mojego czasu, to w salonie po bezpośredniej rozmowie oko w oko, zostałem zrozumiany i w ramach "zadośćuczynienia" otrzymałem gratisowy pakiet minut i smsów. W jakiejś części wyrównało to moje straty, ale ważniejsza tu była kwestia samej chęci pomocy klientowi. Za to zdecydowany DUŻY +. Nawiasem mówiąc obsługa zawsze skora do podsuwania rozwiązań, przedstawiania nowych, nierzadko konkurencyjnych ofert, a wszystko sprawnie i w miłej atmosferze - można by nawet rzec: szybko, łatwo i przyjemnie jak na tego typu sprawy, bo wszyscy wiemy, iż podpisanie chociażby aneksu nie jest rzeczą kilkusekundową. Przy okazji wielu moich wizyt w tym salonie nie spotkałem się z klientem, który reagowałby agresywnie, wyglądał na niezadowolonego lub miał o coś pretensje. Wszyscy przy mnie dziękowali za otrzymaną pomoc bądź obsługę i z uśmiechem się żegnali. Pominę tu kwestie cenowe telefonów i ofert, gdyż jest to narzucane przez sieć, a moja ocena dotyczy tylko samego salonu i jego obsługi. Ogólna ocena saloniku bardzo pozytywna.