Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Wizzair

Treść opinii: Kilka dni temu rezerwowałem przez stronę internetową www.wizzair.com bilety dla 6 osób. Po zakończonej rezerwacji otrzymałem powiadomienia na e-mail gdzie zwróciłem uwagę na to, że błędnie podałem nazwisko jednego z uczestników naszej wyprawy. Od razu napisałem maila do Działu Obsługi Klienta z prośbą o zmianę nazwiska. W tym czasie sprawdziłem, że taka zmiana kosztuje 180 zł więc postanowiłem zarezerwować kolejny bilet na stronie internetowej z uwagi na to, że był on tańszy niż zmiana nazwiska. Po kilku dniach otrzymałem maila zwrotnego z Działu Obsługi Klienta w którym pracownik odpisał, że jednorazowo wyrażają zgodę na zmianę nazwiska nieodpłatnie. Moja rezerwacja została uwzględniona chociaż w cenniku jest napisane ile to kosztuje. Pomimo kilkudniowego czasu oczekiwania na maila zwrotnego uważam, że jakość obsługi klienta jest na wysokim poziomie.