Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Artur_229

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: W niedzielę 11.04.2010 byłe w hipermarkecie Carrefour celem zakupienia kilku zabawek dla dziecka. Obszedłem kilka regałów, obejrzałem czterokołowe rowerki dla dzieci, nawet prawie się zdecydowałem, ale brakowało mi uzupełnienia - czyli kija z uchwytem do umocowania w rowerku celem kontroli nad jadącym małym dzieckiem. Spytałem najbliższego pracownika przy regale o te kije, powiedział, że posiadają ten towar w asortymencie i zaczął go szukać, ale znalazł tylko puste miejsce po nim. Natychmiast mnie zapewnił, że takie kijki są już zamówione i czekają na dostawę. Jego zaangażowanie i zmartwienie się było wielkim wyrazem troski o klienta, aż byłem pod wrażeniem, nieczęsto spotykam się z takim traktowaniem. niestety nie udało mi się odczytać imienia pracownika, a szkoda bo zachowanie było godne pochwał. Jednak fakt braku takiego asortymentu uważam za wielkie niedopatrzenie ze strony sklepu, zwłaszcza, że małych rowerków było wystawionych chyba ze 30. Wobec takiej sytuacji zdecydowałem, że zaczekam jednak z zakupem, żeby kupić całość od razu, a nie kompletować zestaw po różnych sklepach. Wobec tej sytuacji poprosiłem o piaskownicę ogrodową, której również nie było wystawionej, ale w ciągu kilku minut przyniesiono ją z magazynu. Pani kasjerka nabijając ją na kasę dopytywała się mnie, czy to jest jedna piaskownica czy dwie (bo to jest piaskownica w kształcie muszli małża, zamykana symetryczną pokrywą), myślę że sklep sprzedają towar, powinien przeszkolić pracowników z asortymenty, żeby nie musieli uczyć się od klientów.