Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_1181

Dotycząca firmy: Adidas

Treść opinii: Po wejściu do sklepu zauważyłam 2 osoby z obsługi - obie znajdowały się za kasą. W sklepie, oprócz mnie, znajdowały się jeszcze 4 osoby, których nikt nie obsługiwał. W ciągu około 5 minut zainteresowała się mną jedna z ekspedientek stojących za ladą, pani X. Od razu wskazała mi poszukiwany towar -buty do biegania. W profesjonalny sposób dokonała wywiadu i dowiedziała się konkretnie czego potrzebuję. Na podstawie tych informacji przedstawiła mi odpowiedni asortyment. Wyjaśniła mi różnicę między licznymi parami butów oraz uzmysłowiła mi dlaczego tak ważny jest dobór odpowiedniego obuwia do wykonywanego sportu. Po ustaleniu noszonego przeze mnie nr buta, poszła poszukać tego nr z wybranych przeze mnie butów na zapleczu. W tym czasie zauważyłam, że na wieszakach panuje porządek, wszystkie ciuchy były równo poukładane, tylko na dziale dziecięcych butów zastałam nieład, ponieważ buty były powrzucane byle jak i nie mogłam znaleźć odpowiedniego rozmiaru. Po około 3-4 min, oczekiwane buty przyniósł mi inny sprzedawca - płci męskiej, pan Y, głośno rozmawiający w sklepie z ekspedientką X. Po otrzymaniu butów, doszła pani X i w czasie mierzenia przeze mnie butów rozmawiała z panem Y. Sprzedawcy razem mówili mi o cechach i zaletach wybranych przeze mnie butów, i tym samym skusiłam się na ich kupno. Po zaproszeniu do kasy opuścił nas pan Y, a pani X doprowadziła do lady, aby sfinalizować transakcję. Przy kasie stał pan Z - najprawdopodobniej kierownik sklepu (biorąc pod uwagę stosunek sprzedawców do niego), który pochwalił mój wybór i poinformował mnie o 25% rabacie, który tego dnia przyznawali klientom za zakup w ich sklepie. Ta informacja nastawiała mnie bardzo pozytywnie. Zostałam poinformowana także o warunkach gwarancji i zwrotu i ponownie zaproszona do sklepu na kolejne zakupy.