Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Zaq

Dotycząca firmy: Vico

Treść opinii: Sklep komputerowy Vico w Lublinie dn. 16.04.10r – cel wizyty: kupno komputera. Sklep o dużej powierzchni użytkowej. Położony na obrzeżach Lublina, z łatwym dojazdem. Otwarty 7 dni w tyg. Pn – Pt od 9 do 21 – co jest bardzo dużym atutem. W soboty i niedziele troszkę krócej. Wystrój przyjazny. Na ścianach porozwieszane plakaty różnych produktów. Na półkach poukładane różne części do komputerów, niektóre w pudełkach, a inne w szklanych gablotach. Znalazły się nowe produkty jak i starsze wersje np: kart graficznych. W obsłudze klienta zazwyczaj dwóch pracowników. Osoba która nas zaczęła obsługiwać, sama zapytała czy w czymś może pomóc. Pan dostał listę ze sprzętem, który nas interesował, po czym od razu zaczął sprawdzać czy sklep / hurtownie posiadają na składzie dane akcesoria komputerowe. W czasie, gdy mężczyzna szukał części, nie obyło się bez zadawania pytań o wydajność poszczególnych produktów i ewentualne zmiany na lepsze, bądź tańsze części. Widać było, że pracownik dysponuje odpowiednią wiedzą, bowiem na każde pytanie odpowiadał szybko i konkretnie. Jeśli uważał, że jego zdaniem inna część byłaby lepsza, to to mówił i argumentował, jednak przyjmował także racje klienta, który podawał inne zalety produktów o których on nie wspomniał. Widać było, że posiadał sporą wiedzę na temat części komputerowych. Kontakt z klientem był bardzo dobry. Sprzedawca był osobą bardzo pogodną i wesołą. Często się uśmiechał i śmiał, gdy klient powiedział coś zabawnego. Atmosfera była przyjazna i swobodna. Ubrany był w uniform z logo Vico. Nie posiadał plakietki z imieniem. Sprawdzanie dostępności produktów w bazie danych zajęło pracownikowi trochę czasu ok. 30 min - iilość części była spora, bowiem składaliśmy cały komputer. Większość akcesoriów była w sklepie. Na 3 z nich trzeba było czekać do poniedziałku (19.04), aż przyjdą z hurtowni. Zdecydowaliśmy się na zakup w ratach. Skorzystaliśmy z usług AIG Banku, który ma swój punkt obsługi klienta w sklepie Vico – jest to bardzo dobre udogodnienie dla samego klienta , który nie musi jeździć po Lublinie i szukać dobrego banku. Warto zaznaczyć, że sklep Vivo w Lublinie ma atrakcyjne ceny – jest to jeden z tańszych sklepów w tym mieście. (wcześniej sprawdzaliśmy oferty w Internecie i porównywaliśmy ceny w Lublinie i w całej Polsce – i Vico wypadło bardzo dobrze). Dnia 19.04 zadzwoniono do Nas, że komputer już jest i można przyjechać po odbiór. Udaliśmy się do sklepu. Obsługiwał nas ten sam Pan co wcześniej. Tego dnia także humor mu dopisywał. Chwilę porozmawialiśmy o różnych produktach komputerowych. Po czym przyniesiono nam naszą maszynę. Razem z umową udaliśmy się do kasy i dokonaliśmy częściowej zapłaty. Plusy: - miła i szybka obsługa - duża znajomość produktów - dostępność do każdych produktów (ewentualne 2-3 dni czekania na produkt zanim przyjdzie z hurtowni) Minusy: - brak plakietki z imieniem – niestety nie wiemy kto nas obsługiwał Po za tym sklep Vico na tej ulicy, sprawdzony i godny polecenia.