Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Firma UPC stara się dbać o rozwój świadczonych usług. Generalna ocena jest bardzo pozytywna- telewizja kablowa HD (z nagrywarką) + internet. Szybki internet (25MB/s) faktycznie jest szybki i praktycznie niezawodny. Poza porami wieczornymi, kiedy potrafi się wyłączyć całkowicie na 20-40minut (również z telewizją). Telewizja oferuje bogate możliwości. Pracownicy infolinii nie są nachalni i faktycznie starają się dopasować opcje do potrzeb klienta (poza początkowym okresem, kiedy dzwonili raz w tygodniu proponując usługę HBO i mimo moich kolejnych odmów uparcie pytali 'ale dlaczego'). Dwie uwagi: -sprzed/dekoder HDTV- był wymieniany już dwukrotnie- technik w trakcie instalacji nie sprawdził kompatybilności z telewizorem i nie przekazał, że pilot TV może zakłócać działanie sprzętu- dowiedziałem się o tym po 3ciej próbie rozmowy z działem technicznym; dodatkowo podczas wymiany nie ma możliwości zapisania/skopiowania nagranych już programów, co w wypadku niektórych (m.in. dzieci) jest uciążliwe -firma UPC regularnie wprowadza nowe programy do oferty; nie ma w chwili obecnej jednak efektywnego systemu powiadamiania klientów o tym fakcie; dotyczy to również zmian w ofercie (m.in. wprowadzenie specjalnych pakietów kanałów HD)