Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_911

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Jestem klientem mBanku już od kilku lat, jednakże dopiero niedawno miałam okazję wypróbować "na własnej skórze" jakość obsługi Banku. Przed kontaktem z mBankiem postanowiłam dokładnie przeanalizować jego ofertę poprzez stronę internetową. Na stronie internetowej mBanku można znaleźć bardzo dokładny opis poszczególnych produktów, wszystkie regulaminy, jak również wszystkie prowizje i opłaty - to ogromny plus, gdyż przed podjęciem decyzji o zakupie produktu każdy może bardzo dokładnie zapoznać się najpierw ze wszystkimi informacjami. Dostępność tych wszystkich szczegółowych informacji umożliwia również łatwe porównanie oferty Banku z ofertą konkurencji. Po zapoznaniu się z informacjami na stronie internetowej postanowiłam zweryfikować tą wiedzę i zadzwoniłam na infolinię Banku. Pracownik Banku okazał się być bardzo miłą i kompetentną osobą. Potwierdził wszystkie informacje, które wcześniej wyczytałam, a także bez zastanowienia odpowiedział na wszystkie moje dodatkowe pytania. Bardzo dokładnie wytłumaczył mi również przebieg procesu zawierania umowy kredytowej. Po uzyskaniu wszystkich potrzebnych mi informacji wypełniłam wniosek o kredyt odnawialny. Wniosek ten jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej Banku. Jest on bardzo czytelny i przejrzysty, więc na pewno nikt nie miał by kłopotów z jego wypełnieniem. Mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie w bardzo szybkim czasie i bez żadnych zastrzeżeń. Pracownik Banku skontaktował się ze mną i poinformował, że moja umowa jest już gotowa do podpisu. Poprosił również o wybranie dogodnego dla mnie miejsca i terminu podpisania umowy. Bardzo miło mnie to zaskoczyło, gdyż zazwyczaj w innych bankach klienci nie mają na takie rzeczy żadnego wpływu. mBank bierze pod uwagę zdanie swoich klientów. Podpisanie umowy również przebiegło w miłej atmosferze. Pracownik, z którym byłam umówiona dokładnie omówił mi wszystkie punkty umowy, bez wahania odpowiadał na wszystkie moje wątpliwości i dodatkowe pytania. Życzę każdemu takiej obsługi.