Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_911

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Pragnę podzielić się ze wszystkimi moją obserwacją na temat przebiegu współpracy i jakości obsługi sieci ERA. Posiadałam w sieci era dwa numery telefonów i z obydwoma były podobne problemy. Moje pierwsze rozczarowanie spotkało mnie w momencie przedłużania umowy z siecią. Około 2 miesięcy przed końcem umowy udałam się do salonu Ery, aby dowiedzieć się na jakich warunkach mogę umowę przedłużyć. W salonie dowiedziałam się, że nie mogę liczyć na zbyt duże przywileje. Oferta, którą otrzymałam była znacznie mniej korzystna dla mnie niż oferty, przygotowywane dla całkiem nowych klientów Sieci. Pracownik Salonu tylko wzruszał rękoma i mówił, że nic więcej nie da się zrobić. Z zachowania pracownika wywnioskowałam, że nie chce mu się już więcej ze mną rozmawiać, dawał wymijające odpowiedzi i wymownie patrzył na innych klientów w kolejce, tych klientów, którzy za pewne chcieli się do Sieci dopiero przyłączyć. Pracownik nawet nie pofatygował się aby gdziekolwiek przedzwonić i dopytać o inne możliwości, zostałam jedynie odesłana abym sama zadzwoniła na infolinię. W Salonie poczułam się tak, jakbym była gorszym klientem od tych "nowych". Po rozmowie z pracownikiem salonu postanowiłam zapytać o ofertę i o inne możliwości jej konfiguracji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Niestety tutaj też się rozczarowałam. Została mi przesłana sama sucha oferta, też dużo gorsza od tych przewidywanych dla nowych klientów z informacja że jest ona ostateczna. Na moje zapytanie o to dlaczego tak się właśnie dzieje dostałam odpowiedź że tak ma być, bo takie są przepisy. Na kilka moich e-maili nie otrzymałam w ogóle odpowiedzi. Zadzwoniłam również na infolinię Ery i próbowałam się dowiedzieć dlaczego mam gorsze prawa niż nowi klienci. W dobie tak dużej konkurencji już sam fakt, iż chciałam przy swojej sieci pozostać, moja lojalność wobec Sieci, powinny być argumentem niepodważalnym do tego, aby w jakiś szczególny sposób zadbać o takich klientów jak ja. Pracownik infolinii stwierdził że tak stanowią przepisy i nie może tego zmienić, nie działały żadne argumenty, zasugerował mi, że jak mi się nie podoba to zawsze mam czas aby zrezygnować. Niestety moja współpraca z siecią Era już się zakończyła. Wszyscy doskonale wiedzą jak szybko zmieniają się oferty sieci komórkowych i jaka duża jest konkurencja w tej dziedzinie. To właśnie z uwagi na te fakty każda sieć komórkowa powinna dbać o swoich klientów - nie tylko kusić i przygarniać nowych , ale w szczególności dbać o swoich stałych klientów i nie pozwolić im odejść. Niestety po moich doświadczeniach sądzę, iż Era o swoich stałych klientów w ogóle nie dba i nie zabiega, a wręcz dyskryminuje ich w stosunku do nowych dopiero co przyłączających się klientów. Ponadto jakość obsługi i kompetencje niektórych pracowników Sieci zostawiają wiele do życzenia.