Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_866

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Wybrałem się ponownie do sklepu Tesco z zamiarem zakupu prezentu dla dziecka na urodziny. Po dłuższym czasie poszukiwań wybrałem produkt w promocji za pół ceny. Po dokonaniu zakupu(znów uciążliwe stanie w długiej kolejce przy kasie) okazało się w domu,ze wybrana przeze mnie zabawka jest niekompletna - brakuje klocków do zestawu. Szybko pojechałem wymienić na kompletny zestaw. Pani na informacji podała mnie,że mam 5 dni na zwrot lub wymianę produktu. Po wymianie na oryginalnie zapakowany produkt w domu okazało się,że sytuacja się powtarza. Brakuje tych samych klocków do zestawu. ponownie się udałem do sklepu. pracownica z punktu obsługi z "łaską" przyjęła reklamacją i z taką samą "łaską' zwróciła pieniądze informując mnie na odchodne,ze są świadomi tego,że brakuje klocków w zestawie. Uważam,że taka informacja powinna być umieszczona przy cenie produktu,że artykuł jest niepełnowartościowy i klient powinien być o tym fakcie informowany.