Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: OBSERVATORE

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Postanowiłem nadać na poczcie ważną korespondencję jako list polecony. Po przyjściu na miejsce gdzie znajduje się poczta, zastałem przestronna salę obsługi klienta. Dobrze oświetlona, z dostępnymi drukami niezbednymi do wysłania, nadania przesyłek, listów lub paczek. W tym oddziale poczty są dostępne 2 okienka. Najpierw było otwarte jedno okienko, a liczba oczekujących na obslugę była na poziomie około 15 osób. Po około 10 minutach otwarto drugie okienko. Jednak obsługa każdego petenta trwała bardzo długo. Kolejka coraz bardziej się wydłużała. Zauważyłem, że długość trwania obsługi jest niezależna od pracowników poczty, ale zależna od zbyt wielu wykonywanych czynności. Pracownicy najpierw wykonują pisemną, papierkową pracę, a następnie jeszcze to samo wprowadzaja to do pamięci komputera. I właśnie przez takie czynności prawie pół godziny oczekiwałem na wysłanie własnej korespondencji. Zauważyłem jeszcze jeden mankament. Na tablicy informacyjnej przeczytałem informacje, że za list priorytetowy można uznać taki, który jest nadany do godziny 15-tej. A było juz po 15-tej, a pracownicy tzw. okienka pytali się klienta czy klient nadaje priorytetem. Nieświadomi klienci godzili się na wysłanie listu priorytetowego, który niewiele gwarantował, a co podrażało usługę.