Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Damian_204

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Carrefour - to jeden z najbardziej znanych hipermarketów w Polsce. Znajduje się w prawie każdej większej miejscowości. I zapewne cieszy się zaufaniem klientów. Sam wybrałem się na małe zakupy w hipermarkecie Carrefour , w Galerii Bałtyckiej. Jestem zadowolony z zakupów , ponieważ wybór produktów był duży , a ich ceny nie były wygórowane. Niestety w sklepie brakowało czystości , porządku i wysokiej jakości obsługi. Miejsce wyglądało , jak miejski bazar , zero porządku i czystości. Brudne podłogi i byle jak poustawiane produkty na pewno przykuły uwagę klientów sklepu. Widoczny był brak personelu na sklepie i kasach , tylko dwie kasy były czynne. Czas oczekiwania w kolejce do kasy był koszmarnie długi. Pani która miała za zadanie pomagać klientom na sklepie , sama nie bardzo wiedziała , gdzie znajdują się potrzebne produkty. To wszystko zadecydowało o bardzo niskiej ocenie tego sklepu , bo choć asortyment i jego ceny były przykuwające uwagę , to pozostałe rzeczy (punkty) wzbudziły we mnie niesmak. Zalecenia : 1.Wprowadzić czystość podłóg. 2.Uporządkować produkty na półkach i regałach. 3.Zapoznać personel z miejscem produktów , by szybko i sprawnie pomógł klientowi. 4.W czasie większego ruchu otwierać więcej kas , by skrócić czas czekania w kolejce. 5.Umieszczać poprawne ceny produktów na półkach. 6.Oznakować miejsce czytników , tak aby szybko można było go znaleźć i sprawdzić cenę produktu. 7.Dbać o szczególny porządek w dziale warzywa , owoce oraz wędliny. 8.Nakładanie wędlin powinno odbywać się przez rękawiczki foliowe lub szczypce , a nie woreczkami. Ile razy można używać jednego woreczka w ciągu dnia. 9.Pamiętać , by w dziale warzywa i owoce , zawsze znajdowały się folie do pakowania i ważenia produktu. 10.Zwrócić uwagę na ochronę , by ta pozwoliła "swobodnie" zrobić zakupy , tak by klient nie odczuł jej obecności na sobie. Myślę , że na początek te zmiany zdecydowanie wystarczą i wysoko podniosą poprzeczkę jakości obsługi w sklepie. Czas wizytacji 32 minuty.