Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Zarejestrowałem się w serwisie jakośćobsługi.pl, ponieważ myślałem, że moimi obserwacjami przyczynię się do poprawy czy też nastawienia różnego rodzaju instytucji czy firm usługowych. Pełna, szczera i uczciwa obserwacja to umożliwia. Oczywiście dalej wychodzę z założeniami, że dużo zmienić i poprawić, dlatego dalej będę kontynuował współpracę w tym kierunku. Ale… Ostatnio ogłoszono konkurs „Strzelaj obserwacje, łap nagrody”, którego założeniem jest zgłaszanie jak największej liczby obserwacji. No i audytorzy się posłuchali, przyznam, że i ja się skusiłem. Jak zacząłem przeglądać obserwacje, które zostały zgłoszone a w szczególności ilość obserwacji zgłoszonych przez poszczególnych obserwatorów to odnoszę wrażenie, że niektóre z nich są wyssane z palca. Mógłbym tu przytoczyć parę przykładów, ale nie chcę być przez nikogo o cokolwiek posądzony. Nie tędy droga, fakt ilość informacji o danej instytucji czy firmie daje szeroki pogląd, na jakość obsługi, ale nie kosztem takiego wyścigu, jaki ma miejsce teraz przy okazji tego konkursu. Można zrobić więcej szkód niż pożytku. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że autorzy tej promocji zdawali sobie z tego sprawę oraz że obserwatorzy zgłaszają jednak prawdziwe i przemyślane obserwacje.