Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Lutka

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Rozpoczęliśmy remont w salonie i zdecydowaliśmy z mężem,że jedną ścianę wyłożymy kamieniem ozdobnym.W tym celu wybraliśmy się do marketu Obi.Zaparkowaliśmy i udaliśmy się po wózek.Stały trzy rzędy wózków i z dwóch nie mogliśmy odpiąć wózka,ponieważ nie działał mechanizm,w który wkłada się monetę.Jeden odpięliśmy po wielkich "szarpaniach". Wchodząc do sklepu udaliśmy się w stronę kamieni ozdobnych. Szukaliśmy towaru z promocji i znaleźliśmy dwa artykuły. Towar ułożony był na małych ściankach,więc można było zobaczyć jak to wygląda.Niestety na półkach panował nieporządek.Pudełka były pootwierane,podarte,w niektórych były pomieszane dwa towary.Podeszliśmy dalej i za chwilę pojawił się pracownik marketu i zapytał czy w czymś pomóc.Powiedzieliśmy,że interesuje nas właśnie ten kamień(przy którym staliśmy)wtedy sprzedawca pokazał nam pudełka,w których zapakowany był towar,następnie wyliczył ile musimy wziąć pudełek aby starczyło na naszą ścianę(wcześniej zapytał ile metrów potrzebujemy).Udaliśmy się do kasy.Przed nami stała jedna klientka.Za moment pani kasjerka zwróciła się do nas,że kasa obok jest wolna,więc przeszliśmy do drugiej kasy,gdzie powitała nas pracownica z uśmiechem pytając czy chcemy paragon czy fakturę. Policzyła nasz towar,podała kwotę do zapłaty i wydała paragon.Mąż jeszcze zapytał czy w razie jakby zostało nam pudełko kamieni czy jest możliwość zwrotu,pracownica odpowiedziała,żeby zwrócić się w takiej sytuacji do obsługi klienta. Pożegnała nas równie mile i z uśmiechem na twarzy.