Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_89

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Ocena jakości obsługi portalu internetowego, zajmującego się jakością obsługi, to wielkie wyzwanie dla mnie. Decyzja jednak podjęta przez kompetentną osobę portalu i skierowana do mnie informacja o tym poprzez maila, upoważnia mnie do zajęcia stanowiska i oceny tej bardzo ważnej, z mojego punktu widzenia, decyzji. Sprawa dotyczy konkursu związanego z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej i możliwością wygrania piłki Adidas JABULANI za nadesłane obserwacje. W momencie ogłoszenia konkursu zapoznałem się z TOP 100 osób nadsyłających obserwację. Okazało się, że około 60 nadesłanych obserwacji zapewniało miejsce w "100" najbardziej aktywnych "obserwatorów". Czas potrzebny do zgromadzenia takiej ilości obserwacji często wynosił więcej niż 1 rok. Ogłoszenie konkursu spowodowało, że "zwycięzcy dnia" wykazywali się ponad 30 dziennymi obserwacjami, a prowadzący w rankingu na dzień 1 lipca 2010 posiada na koncie 200 obserwacji. Moim zdaniem, taki "pęd po 1 nagrodę" może zatracić ideę dzielenia się spostrzeżeniami i zamieszczaniem obserwacji w celu promowania dobrej jakości obsługi i zwracania uwagi na złą jej jakość. Decyzja zmiany zasad konkursu w czasie jego trwania świadczy moim zdaniem o znakomitym wyczuciu tendencji jaka powstała wśród znaczącej liczby jego uczestników. Decyzja wprowadzająca nowe reguły nagradzania spowoduje, że nadsyłający obserwacje będą się bardziej kierowali ich wartością i potrzebą podzielenia się spostrzeżeniami niż ich ilością. Dla swoich potrzeb przyjąłem, że obserwacja trwa 10 minut, aby przeprowadzić 30 dziennie potrzeba 300 minut, czyli 5 godzin. Cóż można powiedzieć? Zawodowy audytor miałby zapewne kłopot, aby rzetelnie realizować takie zadanie dzienne. Decyzja zmieniająca zasady konkursu dowodzi moim zdaniem o wysokiej kompetencji personelu portalu, wzmacnia wiarygodność obserwacji i świadczy o znakomitym wyczuciu tendencji rynku konsumenta, w tym wypadku chcącego skonsumować piłki Adidas JABULANI.