Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Yves Rocher

Treść opinii: Udałem się do perfumerii aby obejrzeć nowości dotyczące kosmetyków dla mężczyzn. Przede wszystkim interesowały mnie produkty do stosowania po goleniu, ze względu na wrażliwą skórę. Oglądając ofertę zwróciłem się do pracownicy z zapytaniem, czy są może jakieś nowe produkty dotyczące ochrony skóry po goleniu. Pracownica z chęcią mi wskazała produkt – nowość, wymieniając przy tym jego zalety. Po zapytaniu się, czy produkt ten łagodzi podrażnienia a w szczególności czy produkt pomaga w gojeniu się zacięć na twarzy. Nawet używając nowej żyletki to skóra moja jest bardzo podrażniona. Pracownica nie znała odpowiedzi na to pytanie, więc na chwilę mnie przeprosiła i zapytała się koleżanki, która także nie potrafiła mi odpowiedzieć. Otrzymawszy odpowiedź, że nie wiedzą, podziękowałem za próbę pomocy i wyszedłem z salonu. Pracownica także podziękowała i przeprosiła mnie, że nie udzieliła mi pomocy. Szczera odpowiedź wpływa pozytywnie na opinię wystawioną przez klienta. Pracownik nie stara się wcisnąć produktu, który w późniejszym stosowaniu może okazać się „totalną klapą”.