Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Fornetti

Treść opinii: Wychodząc z galerii postanowiłem kpić do domu ciastka Fornetti, gdyż już dawno ich nie jadłem. Punkt znajduje się przy wejściu-wyjściu z galerii handlowej na poziomie parkingu. Po podejściu do kasy zauważyłem, że pracownica oczekując na klientów siedziała na blacie stołu. Po zobaczeniu klienta, od razu z niego zeszła i się przywitała. Po wybraniu produktów, pracownica chciała rozpocząć pakowanie produktów, jednakże powstrzymałem ją i poprosiłem o podgrzanie ciastek. Po spełnieniu prośby i po podgrzaniu, pracownica zapakowała zamówione produktu w torbę i na koniec pożegnała się i zaprosiła ponownie. Można myśleć, że to nie był dzień pracownika. Siedzenie na blacie stołu, przypomnienie przez klienta, że należy zaproponować podgrzanie zimnych ciastek wpływa na opinię wystawionę przez klienta. Jednakże każdy może mieć słabszy dzień, który jak wiadomo każdemu się przytrafia.