Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ko5tka

Dotycząca firmy: I am

Treść opinii: Poszłam do Galerii Świętokrzyskiej w celu znalezienia kilku drobiazgów na prezent. Nie miałam sprecyzowanego ani konkretnego sklepu ani produktu, w którym chciałabym dokonać zakupu. Moja uwagę przyciągnął malutki sklepik umieszczony na rogu, w samym środku Galerii. Stosunkowo dużo biżuterii rozlokowanej na tej małej powierzchni przyciąga uwagę. Asortyment systematycznie porozwieszany zgodnie z kolorami (niebieski do niebieskiego, biały do białego itd.), co ułatwia wybór. Między stojakami nie ma zbyt wiele miejsca, lecz moim zdaniem jest go na tyle, by nie rozglądać się bez przerwy czy się w któryś z nich nie wejdzie. Niestety wyboru nie ułatwia Pani sprzedawczyni, która poza rozglądaniem się i przyjmowaniem zapłaty nie jest zainteresowana klientami - nie wiem czy wynika to z konieczności, bo będąc samej pośród tylu drobnych przedmiotów łatwo przeoczyć ewentualną kradzież, czy ze względu na niechęć, w każdym razie nie proponuje pomocy w wyborze. Wiem, że wiele klientek lubi się porozglądać, samej pooglądać biżuterię i wybrać to co najbardziej pasuje, ale niejednokrotnie zapytanie "czy mogę w czymś pomóc" jest zawsze miłym ukłonem w stronę klienta, który ogólnie czuje się zauważony. Obeszłam kilkakrotnie cały ten maluśki sklepik dokładnie przyglądając się produktom, wciąż nie wzbudzając zainteresowania i w końcu wybrałam dwie pary kolczyków w różnych kolorach. Podeszłam do kasy, aby zapłacić i w zasadzie na tym zakończyłyby się moje zakupy, gdybym przypadkiem nie zauważyła papierowych ozdobnych firmowych opakowań idealnych na zapakowanie biżuterii na prezent, ułożonych co prawda przy kasie, lecz początkowo jakoś ich nie dostrzegłam - myślę, że Pani sprzedawczyni powinna zawsze zaproponować zakup takiego pudełka - nigdy nie wiadomo z jakiej okazji klient dokonuje zakupu i czy zauważył, że takie pudełeczka są dostępne. Podsumowując: Są sklepy, gdzie dba się o klientelę znacznie bardziej - nie chodzi o to, by wisieć na kliencie i zasypywać go deszczem pytań i propozycji, ale dopytanie czy można pomóc w wyborze i zaproponowanie drobnego dodatkowego zakupu nie tylko pozostawia wrażenie, że firmie zależy na klientach, ale też że sprzedawcom zależy na firmie, bo przecież Klient płaci... I am to firma proponująca dużo dodatków dla kobiet, dbająca o rozmieszczenie ich i wykorzystanie powierzchnie. Ceny są bardzo przystępne, choć biżuteria nie jest wykonana ze szlachetnych materiałów. Ogólnie stawiam +1, ponieważ poza brakiem zainteresowania klientem wszystko jest ok ;-)