Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Astrum

Dotycząca firmy: Krosno SA

Treść opinii: Przechodziłam koło sklepu firmowego porcelany krośnieńskiej. Sklepik jest niewielki, ale dobrze zaopatrzony. Weszłam do środka. Wewnątrz była jedna klientka i sprzedawczyni. Trochę produktów stało na ladzie, niektóre serwisy na regale. Regał miał około trzech metrów długości i sięgał prawie do samego sufitu. Serwis wyglądający na ciekawy stał bardzo wysoko, ponad moją głową. Z wysiłkiem zdjęłam jeden z elementów, żeby go obejrzeć. Inne serwisy stały niżej, mogłam je obejrzeć. Ale takich rzeczy nie można ocenić, jeżeli cały serwis leży ściśnięty jeden element koło drugiego. Tutaj tak właśnie było, wszystko ciasno ułożone. Szkoda, że żadne z nich nie były wyeksponowane w sposób pozwalający obejrzeć w całości. Wzięłam do ręki kilka produktów. Klientka skończyła zakupy i wyszła ze sklepu. Sprzedawczyni podeszła i zapytała czy pomóc mi w czymś. Powiedziałam, że szukam serwisu na 12 osób do kawy lub herbaty. Sprzedawczyni omówiła mi asortyment, mówiąc, że tu jest taki za tyle, taki za tyle i tak dalej. Ten, który podobał mi się kosztował 480 złotych. Zapytałam o niego, licząc, że dowiem się czegoś więcej, o rodzaju porcelany, producencie (nie byłam pewna, czy wszystkie są wyprodukowane przez Krosno), rodzaju zdobienia. Sprzedająca powiedziała mi jedynie, że jest to serwis na 12 osób, do kawy, z filiżankami, talerzykami, talerzykami deserowymi, dzbankiem, cukierniczką i dzbankiem na mleko. Zapytałam jeszcze, czy można zapłacić kartą. Sprzedawczyni z oburzeniem powiedziała że nie, tylko gotówka. Podziękowałam i wyszłam ze sklepu.