Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bankowy OFE

Treść opinii: Wybór Otwartego Funduszu Emerytalnego jest obowiązkowy w myśl obowiązującej ustawy emerytalnej. Ponieważ w 1999 roku miałam konto w PKO BP jako iż przywiązuję się do firmy jako klient to raz, a dwa iż wydawało mi się iż tak duża i stabilna instytucja w tamtym czasie jeszcze 50/ 50 z bankiem Handlowym daje mi maksymalną gwarancje bezpieczeństwa powierzonych im środków postanowiłam podpisać umowę na świadczenie usług z OFE Bankowy. I choć w rankingach nie zajmuje on czołowych miejsc nadal jestem jego klientką. Po pierwsze nie chcę i się obawiam transferu środków z konta do innego OFE zwłaszcza jeżeli chodzi o ich przekazywanie z ZUS który rozdysponowuje składki emerytalne z drugiej strony jestem pomijając zyski i wzrost inwestycji z tego funduszu zadowolona. Najbardziej mi odpowiada to iż oprócz infolinii mam możliwość wglądu do swojego konta poprzez logowanie w tzw. „Wirtualne Biuro Klienta” Zabezpieczony dostęp jest specjalnym kodem oraz dodatkowo jednorazowym wpisywanym z wyświetlonego obrazka. W czytelnej tabeli mam wyszczególniony okres należnej składki, datę wpływu i jej wysokości. Dostępna jest też zakładka „aplikacja brak składek” pozwalająca mi sprawdzić w którym miesiącu składka wpłynęła a w którym nie i ewentualnie wcześnie interweniować czy to w Zus czy w dalszej kolejności u pracodawcy. O wpłynięciu nowej składki po wybraniu odpowiedniej opcji jesteśmy informowani sms lub e- mailem. Niestety jest wybór tylko jednej opcji powiadamiania. Jeszcze jedno dość przydatne najedzie a mianowicie kalkulator pozwalający nam wyliczyć i porównać jakiej wysokości składka powinna wpłynąć na nasze konto od wygrodzenia brutto. Z infolinią nie miałam jak do tej pory konieczności się kontaktowania a więc moja ocena tej funkcji nie obejmuje. Za dobrą komunikację elektroniczną z klientem i za brak nieprawidłowości w prowadzeniu konta ocena dobra. Minus za zyski z inwestycji powierzonych funduszowi składek.