Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Daniel_207

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Sklep położony na obrzeżach miasta. Bardzo słabo oznakowany dojazd do sklepu. Przed sklepem duży parking dla klientów. Parking niezbyt czysty. Wejście do budynku rozsuwanymi automatycznie drzwiami. W sklepie podłoga niezbyt czysta. Dużo piasku, który nie był sprzątany. W sklepie kilkunastu klientów. Po prawej stronie po wejściu znajdują się kasy. Przy wejściu klienta tylko jedna kasa była czynna i była do niej kolejka klientów. Po dojściu na stoisko z farbami klient zauważył spore luki w towarze. Nie każdy produkt był oznakowany informacją z jego ceną. Towar na półkach nie był poukładany równo. Na półkach był kurz. Pracownicy nie byli widoczni w poszczególnych alejach sklepowych. Nie byli dostępni dla klienta. Towar sprzedawany przy kasach nie był prawidłowo poukładany. Był pomieszany. Czynne były już 2 kasy ale była do nich kolejka po kilku klientów. Pracownice obydwu kas ubrane w firmowe stroje z identyfikatorami. Pracownice jednak całkowicie obojętne wobec klientów. Nie witały klientów żadnymi słowami i nie uśmiechały się podczas obsługi. Widać było, że są zmęczone co nie robiło dobrego wrażenia. Ich rola ograniczała się do nabijania cen produktów na kasę i inkasowania należności za zakupy. Klient nie został powitany przez pracownika kasowego. Po nabiciu na kasę 2 produktów kasa zacięła się. Pracownik zaczął panikować ponieważ nie wiedział co oznaczał komunikat pojawiający się na ekraniku kasy. Pracownik musiał zadzwonić po pomoc do innego pracownika. W tym czasie nie pozwolił też klientowi iść do drugiej czynnej kasy. W końcu po uwadze klienta, że nie ma czasu na czekanie kazał klientowi przejść do drugiej kasy. Po około 6-7 minutach przyszedł pracownik i naprawił kasę. W tym czasie klient był już obsługiwany przy drugiej kasie. Pracownik przy drugiej kasie jednak również mało przyjazny. Nie uśmiechał się do klienta. Zainkasował należność i wydał resztę oraz paragon i nie pożegnał się z klientem. Klient nie czuł się mile widziany w sklepie i obsłużony bardzo niekompetentnie.