Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Nie mam pojęcia, jakim cudem trafiłam na ten portal. Jakiś czas temu, sprawdzając pocztę, przeczytałam maila od Jakości Obsługi. Okazało się, że kilka miesięcy temu zarejestrowałam się tu. Doprawdy, nie mogę sobie przypomnieć w jakich okolicznościach to zrobiłam. No, ale po otrzymaniu maila, zainteresowałam się Jakością Obsługi i zaczęłam dodawać opinię. Jako że bardzo dużo podróżuję po Polsce i robię zakupy w wielu sklepach w różnych miastach, postanowiłam, że uporządkuję sobie moje opinie dotyczące miejsc, w których byłam. Portal spodobał mi się od samego początku. Czegoś takiego mi brakowało. Cieszy mnie również fakt, że firmy czytają nasze opinie. Mam nadzieję, że wyciągają z nich wnioski. Nie podoba mi się jednak ta chora atmosfera, która panuje w Jakości Obsługi, a mianowicie walka o nagrody. Rozumiem, że portal organizuje konkursy, ale moim zdaniem, powinno się je traktować bardziej na luzie. Można wygrać coś przy okazji, a nie w sposób, w jaki robią to niektórzy. Proponuję Jakości Obsługi, żeby na przyszłość organizowała jakieś tajne konkursy. Żebyśmy o nich nie mieli pojęcia i nie wiedzieli, że do czegoś się przyczyniamy. Ja traktuję ten portal, jako miejsce, w którym nareszcie mogę przedstawić opinię na temat miejsc, w których byłam; poprawiam swoją polszczyznę, pisząc opinię i korzystam z rad innych użytkowników. Szkoda, że nie każdy tak myśli i dodaje po kilka opinii na temat jednego miejsca. Ech.