Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_859

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Na początku lipca przeprowadziłem się do Warszawy i w swoim nowym mieszkaniu chciałem założyć dostęp do Internetu. Spośród różnych dostępnych opcji najkorzystniejszą cenowo okazała się propozycja firmy Vectra. Zadzwoniłem pod podany numer do przedstawiciela. Rozmowa przebiegała prawidłowo, zgłosiłem swoje potrzeby, podałem dane kontaktowe i zostałem zapewniony, że na następny dzień skontaktuje się ze mną monter. Nic z tego. Po 2 dniach sam zadzwoniłem do przedstawiciela. Uspokoił mnie, że monter ma 3 dni robocze na kontakt. Nadal nic z tego. Wymiana moich telefonów z przedstawicielem trwała ponad tydzień. W końcu, gdy już skorzystałem z usług innej firmy, po 12 dniach zadzwonili. Podziękowałem, gdyż sprawa była już nieaktualna.