Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Łukasz_1185

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Dnia 28.07.2010 po pracy wybrałem się na zakupy do Biedronki, z racji tego ze mam sklep po drodze do domu. Sklep nie posiada własnych miejsc parkingowych dlatego musiałem szukać miejsca na parkingu przy blokach w okolicy sklepu. W sklepie nie można płacić kartą ale znajduje się tam bankomat euronetu (z którego akurat wypłacając gotówkę z mojego banku nie mam prowizji) więc poszedłem do bankomatu i wypłaciłem gotówkę. po wejściu do sklepu w pierwszej kolejności wchodzi się na wózki dla klientów, nie miałem drobnych więc poszedłem do kasy i poprosiłem panią by rozmieniła mi 20zł. niestety dostałem odpowiedź że niema jak mi rozmienić, przy drugiej kasie to samo. Co mi się rzuciło w oczy to duża kolejka do obu kas. na 4 kasy były zajęte tylko dwie a osoby stały głęboko w rzędach pomiędzy półkami z asortymentem. Z racji tego że nie rozmieniono mi pieniędzy byłem zmuszony iść do sklepu obok poprosić o rozmianę (tam ja dostałem) po powrocie wziąłem wózek dla klientów i wszedłem na salę z asortymentem. przejścia są bardzo wąskie przez co wyminięcie drugiej osoby z wózkiem sprawia dużo kłopotów. W sklepie panował porządek, artykuły na półkach były poukładane, oraz prawidłowo opisane. Z racji tego ze przejścia były bardzo wąskie zmusiło mnie to do pozostawienia wózka na sklepie i podejście do półek bliżej kas (tam gdzie była kolejka, nie było żadnej reakcji ze strony personelu nawet po prośbach klientów oczekujących w kolejce na obsłużenie) by dostać się po produkty, których potrzebowałem. gdy już wszystko po co przyszedłem znalazło się w koszyku ruszyłem w stronę kolejki do kasy. W kolejce czekałem około 15minut. po podejści do kasy wystawiłem na taśmę swoje produkty, kasjerka przywitała mnie i zaczęła kasować.na koniec spytała się czy nie chcę kupić siatki (podziękowałem pokazując że mam swoją) s zapłaciłem za zakupy spakowałem towar i wyszedłem, pożegnania nie usłyszałem ponieważ kasjerka już była zaabsorbowana następnym klientem( nic dziwnego skoro była tak źle zorganizowana obsada w stosunku do ruchu panującego w sklepie). Moja ogólna ocena nie może być wysoka ze względu na mało komfortowe przemieszczanie się po sklepie, oraz słabą organizacje pracy czego efektem jest długi oczekiwanie w kolejce. Obsługa widać starała się i pracowała na pełnych obrotach, przynajmniej osoby na kasie.