Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Łukasz_1185

Dotycząca firmy: Multikino

Treść opinii: Wczoraj tj. 09.08.2010 miałem okazję odwiedzić Multikino w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza. Zacznę może od strony internetowej, która jest bardzo dobrze zrobiona, osoba która chce się czegokolwiek dowiedzieć niema najmniejszych problemów z znalezieniem informacji na temat repertuaru, oraz zarezerwowania biletu. wszystko jest zrobione w czytelny i prosty sposób. Strona działa bez żadnych problemów więc spokojnie zarezerwowałem bilety na wybrany film. Po rezerwacji dostałem potwierdzenie na meila więc wszystko działa jak należy. Mieliśmy film na godzinę 21:30 ale wybraliśmy się wcześnie bo żeby odebrać rezerwację trzeba być co najmniej 30min. przed rozpoczęciem seansu. Dojazd do kina jest bardzo dobry, kino mieści się przy dwupasmówce, posiada własny parking, na którym można bez żadnego problemu znaleźć miejsce dla siebie (nawet jak jest dużo samochodów) Po zaparkowaniu do wejścia jest niewiele może około 50metrów. przed kinem są rozstawione popielniczki dla klientów oraz jest zadaszenie (my mieliśmy ładną pogodę) ale jakby padało zawsze jest się gdzie schronić. Weszliśmy do kina i udaliśmy się do kas. na 5 kas były obsadzone 3. przy dwóch stali klienci i podeszliśmy do trzeciej. osoba siedząca przy kasie biletowej od razu nas przywitała i spytała w czym może pomóc. Odpowiedziałem że chcemy skorzystać z promocji "bezendu" i mieliśmy rezerwacje. Pani poprosiła nas o okazanie dokumentów zgodnie z regulaminem promocji (karnet promocyjny i dokument ze zdjęciem). Pani była bardzo cierpliwa bo przy kasie wysyłaliśmy sms-y by otrzymać kody. między czasie pytaliśmy sięo repertuar i na który film oprócz zarezerwowanego warto iść. Pani siedząca przy kasie odpowiadała z uśmiechem i żartowała, co sprawiło że obsługa była miła i nie czekało się w kłopotliwym milczeniu na kody. Oprócz informacji i subiektywnych opinii kasjerki (kasjerka podkreśliła że to są jej subiektywne opinie) dostaliśmy również ulotki z zapowiedziami filmów o których usłyszeliśmy. Przy kasie poszło wszystko sprawnie i szybko. Na koniec wraz z biletami dostaliśmy kupony rabatowe do kawiarni, która mieści się w multikinie. Mając jeszcze chwilę czasu postanowiliśmy skorzystać z kuponów rabatowych i zamówić sobie po kawie. Podeszliśmy do kawiarni, Kawiarnia nie była niczym odgrodzona od sali na której znajdowały się kasy. usiedliśmy sobie w fotelach (wystrój był ładny, ciepłe kolory pomarańczowe z kremowym pozawalały się rozluźnić) na każdym stoliku było menu kawiarni toteż bez żadnego problemu można było się zapoznać. po wybraniu kaw przez wszystkie osoby podszedłem do kasy i złożyłem zamówienie. nikogo nie było przy kasie toteż zostałem od razu obsłużony (pani przywitała mnie spytała się w czym może pomóc oraz przyjęła zamówienie) po przyjęciu zamówienia spytała się czy będzie jakiś deser do tego (podziękowałem) w kawiarni również była miła i szybka obsługa, oraz jak widać nie tylko w sklepach ale również w restauracjach jest aktywnie prowadzona dosprzedaż, osoba obsługująca nas w kawiarni nie zapomniała o niej co z punktu widzenia pracodawcy jest na pewno bardzo ważne. Po wypiciu kawy podeszliśmy do miejsca gdzie były kontrolowane bilety. Pani sprawdziła nasze bilety, wskazała nam którędy mamy się udać do sali w której grali nasz film i życzyła udanego seansu. W sali kinowej było czysto, fotele wygodne, jakość filmu była bardzo dobra. Po filmie na dole czekała osoba z koszami by odebrać od widzów śmieci. Podsumowując wizytę mogę powiedzieć że obsługa i organizacja pracy jest na wysokim poziomie, nie traci się nerwów na czekanie w kolejce, oraz wszystko jest bardzo dobrze zaprojektowane. Jedyną rzeczą, której można się doczepić to ceny w restauracji za małą kawę z rabatem 25% płaci się 7,50zł. jest to dość dużo. Tak poza tym jest wszystko ok. i mógłbym to kino polecić innym osobą.