Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rafał_294

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Przy dokonywaniu zakupów zauważyłem nieciekawą i kontrowersyjną postawę kasjerki wobec klienta. Po skasowaniu jego towaru, pracownik kasy był nie miły i bardzo nie zadowolony- Pani mruczała pod nosem. Zakupy zostały dokonane na kwotę 57 zł. Kasjerka po otrzymaniu banknotu o wysokości 100 zł powiedziała, że jeżeli nie otrzyma drobnych nie odda towaru. Przy nie potrzebnym i dużym zdenerwowaniu klienta "łaskawie" wydała pieniądze. Carrefour mieści się w Galerii Bałtyckiej, gdzie klienci korzystają z wyższego standardu obsługi klienta - "jeżeli możemy mówić o różnicy w standardzie obsług klienta". W godzinach popołudniowych nie zauważy się, po prostu nie ma pracowników hali, co wpływa na uporządkowanie towaru oraz ład hali sprzedaży.