Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Dzwoniąc na infolinie Telekomunikacji Polskiej trzeba uzbroić się w cierpliwość i duży zapas wyrozumiałości. Miałem problem z wpisaniem numeru komórkowego do ogólnego biura numerów TP pod numerem telefonu 118913, jest to mobilna książka telefoniczna. |Dzwoniąc na infolinie na początek musimy odczekać ok 10 minut aby w ogóle połączyć się z konsultantem, po uzyskaniu połączenia konsultant praktycznie nie potrafi udzielić mi żadnych informacji na temat mojego problemu, poza najczęściej słyszanym "Proszę poczekać, zaraz Pana przełączę do..." i "Niestety nie potrafię Panu pomóc", po ok 10 połączeniach z konsultantem (przy czym za każdym razem innym i każdy mówił całkiem przeciwieństwo poprzednika) w końcu udało mi się zebrać jakieś informacje, mianowicie nie mogę wpisać swojego numeru komórkowego do ogólnego biura numerów ponieważ nie posiadam telefonu stacjonarnego, muszę wyrazić pisemną zgodę na tą usługę. Tutaj kolejna "Informacja nie do uzyskania" : Po jakim czasie od wyrażenia zgody na piśmie mój numer pojawi się w spisie? Tej informacji nie potrafił mi udzielić nawet Kierownik !!! (przy czym u 4 konsultantów dostałem 4 diametralnie różniące się odpowiedzi. Pierwszy powiedział, że mój numer będzie w spisie po 24 godzinach, drugi że po 72 godzinach i ma tak napisane w regulaminie, a następny że trzeba 3 tygodnie czekać, ostatni powiedział że będzie od razu, żadna się nie sprawdziła). Z Kierownikiem zostałem połączony po prawie 30 minutach ostatniej z moich rozmów z konsultantem. Kierownik tego wydziału powiedział mi, że jest on tylko zarządcą i nie ma pojęcia o oferowanych usługach i zasadach na jakich one działają. Sprawa została nierozstrzygnięta do tej pory, po tylu telefonach, rozmowach z niekompetentnymi osobami i wielkim rachunku telefonicznym porostu odpuściłem i pozostawiłem sprawę nierozwiązaną.