Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_89

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Jestem posiadaczem karty kredytowej banku Citi Handlowy - Moto karta BP. W związku ze zmianą programu lojalnościowego z PARTNERCLUB na PAYBACK otrzymałem propozycję z banku bezpłatnej zamiany posiadanej karty. Zgodnie z informacją proces wymiany miał się zacząć w styczniu br. w rzeczywistości zaczął się w sierpniu br. Złożyłem wniosek o zamianę karty, wcześniej uzyskując informację, że wymiana karty nie spowoduje zmiany numeru konta bankowego karty. W dniu 25 sierpnia otrzymałem przesyłką pocztową nową kartę. Zaskoczył mnie jednak list, który otrzymałem dzisiaj , 26br. z banku Citi Handlowy. W liście poinformowano mnie, że jestem zobowiązany spłacać zadłużenie karty na nowy numer konta bankowego, nie podano jednak do mojej wiadomości tego numeru. Znalazłem się w sytuacji zapadalności terminu spłaty zadłużenia za kilka dni, nie znając nowego numeru konta, zmuszony zostałem przez bank do zadzwonienia na infolinię i uzyskania potrzebnych informacji. Pani doradca w miłej rozmowie, przeprosiła mnie o błędnym poinformowaniu o nie zmienianiu numeru rachunku karty w czasie wcześniejszej rozmowy poprzez infolinię. Wnioski: 1. Nie jestem zadowolony z jakości obsługi - wprowadzono mnie w błąd nie informując o potrzebie zmiany numeru rachunku po zmianie karty. Muszę zmienić zlecenia spłaty zadłużenia z posiadanego rachunku ROR. 2. Celowym byłoby przesyłanie informacji o nowym numerze rachunku karty kredytowej wraz z kartą. W przypadku zaginięcia przesyłki z informacją o zmianie numeru rachunku poniósłbym konsekwencję finansową. Co prawda zgodnie z uzyskaną informacją pieniądze zostałyby przeksięgowane na nowe konto, lecz z dużym prawdopodobieństwem po czasie spłaty. Zgodnie z regulaminem - dzień spłaty to dzień wpłynięcia pieniędzy na rachunek karty , a nie dzień wysłania pieniędzy z mojego konta. 3. Wszystkie , moim zdaniem, wcześniejsze zaniedbania dotyczące jakości obsługi naprawiła w dniu dzisiejszym pani, która rozmawiała ze mną poprzez infolinię. 4. Prosty proces zamiany kart kredytowych w programie lojalnościowym w rzeczywistości nie jest taki prosty. Wymaga on kontaktowania się wielokrotnego z bankiem i ponoszenia opłat za rozmowy telefoniczne.