Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Yves Rocher

Treść opinii: W pełni doceniam możliwości i wygodę jaką daje mi nie ograniczony dostęp do internetu zarówno w celach prywatnych jak i zawodowych. Satysfakcję zapewnia mi zarówno dostęp do informacji, możliwość komunikowania się, poprzez pocztę oraz komunikatory oraz możliwość dokonywania zakupów w niezliczonej ilości sklepów różnych branż o każdej porze dnia (i nocy). Jednakże do tej pory nie korzystałam z oferty takiego sklepu pod szyldem Yves-Rocher.com.pl Należy tu zaznaczyć iż ta francuska firma prowadzi trzy niezależne kanały sprzedaży: Sklep stacjonarny (w niektórych są salony kosmetyczne) Oferta tzw. wysyłkowa (zamówienie można składać również przez Internet ale w oparciu o przesłaną na adres domowy ofertę) I właśnie Sklep internetowy. Są co prawda pewne powiązania ale czasami ceny na ten sam produkt są różne ofertę odróżnia także możliwość otrzymania gratisów i specjalnych upustów. W sklepie internetowym czasami są dostępne produkty z nowych kolekcji jeszcze nie dostępne w sklepach Teraz po tym ciut przydługim wstępie należy napisać co skłoniło mnie do dzisiejszego zmieszczenia obserwacji. Otóż postanowiłam się skusić na ofertę z przesłanego mi newsletters’a. Samo zmawianie nie nastręczało specjalnych problemów do momentu finalizacji. Należało na jej potwierdzenie założyć konto albo się zalogować jako iż konto mam , wpisuję dane aby się zalogować. I tu jest problem. Zalogowałam się a i owszem ale jednocześnie mój koszyk okazał się pusty. Ponownie składam zamówienie od początku ,wpisuję kod uprawniający do otrzymania torebki klikam dalej i system traci połączenie z serwerem. By najmniej nie jest to wina mojego komputer gdyż inne strony działają. Tak czy owak po kilkakrotnej próbie kontynuowania zamówienia udaje mi się je w końcu zamknąć i kosmetyki zamówić. Problem następny to brak torebki w listingu rzeczy zmówionych i gratisów. Tę sprawę wyjaśnię kontaktując się z BOK Yves- Rocher. Zobaczymy dla czego jej nie ma. puentując całą sytuację można uznać iż międzynarodowa wydawać by się mogło prestiżowa firma ma niedopracowania w najprostszej informatycznej strefie. Problem z złożeniem zmówienia drogą elektroniczną miałam już wcześniej kiedy to chciałam zamówić kosmetyki na podstawie przesłanej papierowej oferty. Wtedy mi się to nie udało. Dziś połowiczny sukces ale czy aby na pewno? Straciłam nie potrzebie czas i nerwy na kilkakrotnym powtarzaniu tych samych czynności i tylko dla tego zamówienie jest złożone że się zawzięłam je złożyć. Zdanie na koniec. Strona graficznie czytelna, podział kategorii kosmetycznych umiarkowanie jasny, wyszukiwarka produktów ułatwia znalezienie poszukiwanego artykułu .Małe okienko pokazujące się Na ekranie po do daniu kosmetyku do koszyka szybko można zamknąć i sprawnie kontynuować zakupy. Definitywna ocena negatywna tu za brak rozwiązań ułatwiających a nawet umożliwiających zakupy rozbieżności w stosunku co do przesłanej oferty do rzeczywistości (na tę chwilę nie wiem czy torebkę otrzymam czy nie).Minus cztery jako wyraźny sygnał dla firmy iż należy wprowadzić zmiany i skorygować błędy na stronie internetowej, tak aby była ona w pełni funkcjonalna i przyjazna dla klienta. Jako osoba dość dobrze obeznana w temacie e zakupów wiem iż jest to możliwie .