Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jacek_407

Dotycząca firmy: Novotel

Treść opinii: Hotel mieści się w wieżowcu, tuż obok dworca Pks i blisko Pkp. Dojazd do niego bardzo dogodny i łatwy. Jest to hotel z kategorii czterek gwiazdek, ale ze względu na weekendowy czas i późną porę nie udało mi się znaleźć tańszego miejsca (tego wieczoru -z przyczyn osobistych- noc w hotelu była dla mnie jedynym rozwiązaniem)... Z zewnątrz budynek jest czysty i odnowiony (pamiętam, że kilka lat temu był remont kapitalny), w środku mnóstwo przestrzeni, czysto i spokojnie. Przy stanowisku obsługi rozczarowanie - Pani po "obrzuceniu" mnie spojrzeniem stwierdziła : "ale u nas noc kosztuje aż 460 zł!". Może powiedziała to w trosce o mój portfel, ale uważam, że zachowanie pracownika było kompletnie nie na miejscu i świadczyło o zupełnym braku profesjonalizmu (czy do tego hotelu przychodzą tylko panowie w smokingach i panie w kreacjach od najlepszych projektantów?? przecież sami określają siebie jako "hotel średniej klasy", a ja -jeśli nie wyglądam, a nie wyglądam- na kogoś dobrze sytuowanego to przecież wcale nie musi oznaczać, że nie stać mnie na taki nocleg... Bardzo zniesmaczony (i przyznam, że zawiedziony) udaję się do pokoju, by wziąć prysznic i odpocząć po długim dniu. Pokój bardzo czysty, łazienka też, ale muszę przyznać, że dosyć stara i mała wanna otoczona foliową zasłonką to nie prysznic jakiego się spodziewałem... Poza tym dosyć kiepsko działa wentylacja - w łazience było mnóstwo pary i dopiero otwarcie drzwi uratowało sytuację. Jeśli chodzi o klimatyzację w pokoju to działała również niezbyt sprawnie... Na szczęście łóżko duże i bardzo wygodne, telewizor sprawny, no i widok z okna wspaniały... Śniadanie, które zamówiłem wieczorem do pokoju przyniesione zostało co do minuty(sprawdziłem z zegarkiem w ręku!). Pani serdecznie uśmiechnięta i bardzo grzeczna, uprzejma a śniadanie bardzo smaczne (gdybym wiedział, że porcje są tak ogromne to zamówiłbym o połowę mniej). Przy stanowisku obsługi na dole żegnała mnie już pani z porannej zmiany, była sympatyczna i miła, ale ja zastanawiałem się jak by mnie potraktowała gdyby sytuacja była podobna do poprzedniego wieczoru. Ogólne wrażenie raczej średnie, uważam, że pracownikom przydałyby się dodatkowe szkolenia, ocenianie człowieka po wyglądzie uważam za niestosowne, wręcz podłe.. Poza tym samemu hotelowi (jak na 4*)tez brakuje bardzo wiele. Cena pokoju przy wcześniejszej rezerwacji faktycznie jest dużo niższa(o ponad połowę), ale ktoś, kto nagle musi skorzystać z takiej wizyty przepłaca sromotnie, bowiem cena nie jest adekwatna do jakości obsługi jak i wyglądu pokoi.