Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_1282

Dotycząca firmy: Yes

Treść opinii: W dniu 30/09 udałam się do sklepu w celu zakupu pierścionka, jaki oglądałam na stronie internetowej firmy. Niestety pierścionek w sklepie nie spodobał mi się. Sprzedawczyni nie zaproponowała innej biżuterii. Wróciła do przerwanej przeze mnie prywatnej rozmowy. PLUSY: - szybka reakcja i powitanie po moim wejściu - bardzo dobra orientacja w lokalizacji poszukiwanego przedmiotu WADY: - po informacji, że pierścionek się nie spodobał, sprzedawczyni nie zaproponowała obejrzenia innych pierścionków. Powinna zachęcić do obejrzenia pozostałej oferty - jeśli biżuteria znajdująca się w sklepie nie spełniała oczekiwań klienta należało zachęcić do ponownej wizyty - sprzedawczyni powróciła do prywatnej rozmowy w trakcie mojej obecności w sklepie. Taka sytuacja powoduje, że klient czuje się lekceważony. Najprawdopodobniej również uda się do sklepu konkurencji.