Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Udałem się na tą stację paliw w celu zakupienia środka do uszczelniania układów chłodniczych. Parking przy sklepie, na którym zaparkowałem samochód był czysty. Strefa wejścia również była czysta a produkty na półkach były ergonomicznie i estetycznie wyeksponowane. Pracownicy byli schludnie ubrani w koszule, tylko jeden z pracowników miał na sobie kamizelkę. Gdy po około trzech minutach nie mogłem znaleźć interesującego mnie produktu spytałem o to jednego z pracowników przy kasie. Pracownik ten nie wiedział o co pytam i spytał drugiego kasjera. Ten z kolei po krótkim namyśle powiedział, że środek przeze mnie poszukiwany jest dostępny i zaraz mi go wskaże. Wyszedł zza lady pomimo kolejki, która się do niej ustawiła. Pokazał mi produkt i wrócił na miejsce pracy. W momencie gdy czytałem instrukcję wyrobu, zwróciła się do mnie, wchodząca na zaplecze, pracownica stacji. Potwierdziła, iż jest to jedyny środek tego typu w ich sklepie. Dodała, że na stacjach Lotos, na których pracowała wcześniej, można dostać inny produkt tego typu. Cena zakupioinego przeze mnie produktu była przystępna. Przy płatności w kasie pracownik bardzo mile zareagował na płatność gotówką w drobnych. Przeliczał osobno pieniądze i w momencie gdy chciałem przekazać mu ostatnią partię gotówki powiedział, że już wystarczy i kwota się zgadza. Podziękował za zakup i pożegnał mnie odpowiednio.