Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Byłam w markecie kilkakrotnie, gdyż ze względu na remont łazienki stale coś dokupowałam. Obsługa nie znała asortymentu. np. znalazłam na półce produkt ale był tylko jeden zapytałam czy dostanę produkt - wymieniłam z nazwy - dowiedziałam się że nie mają go w sprzedaży. Wyjęłam produkt z koszyka, pokazałam i powiedziałam, że jeden znalazłam ale chciałabym jeszcze jeden, obsługa była zaskoczona, ale bez słowa sprawdzono w systemie i okazało się że jest jeszcze kilka sztuk, ale nikt nie wie gdzie więc jak sobie poszukam to moje, ale nikt mi nie pomógł. Co więcej zakupiłam też wannę, chciałam poprosić kogoś z obsługi gdyż dostęp był zablokowany, dopiero piąty znaleziony przeze mnie na sklepie pracownik mógł mi pomóc - poprzedni byli "nie z tego działu". Jak już Pan z obsługi dowiedział się w jakim celu go zaczepiłam powiedział żebym zdjęła sznurek grodzący, zdjęła wannę i po problemie. Nawet nie podszedł ze mną do półki. Podsumowując: dopóki wybieram sama jest ok, ale poprosić o cokolwiek obsługę to niestety jeden na stu pomoże.