Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Świat Zdrowia

Treść opinii: Na koniec dnia postanowiłam podejśc do tejże Apteki i wymienić swoje punkty na nagrody: płyn micelarny oraz sprawy do usuwania czyszczenia uszu dla dzieci - bo właśnie ich potrzebowałam. Była 18.59 nikogo nie było w aptece, zapytałam "czy jeszcze można"? Pani przytaknęła. Zapytałam czy jest Kidabion z Promocji za 13.99? Pani podeszła do półki i powiedziała, że już nie ma jest tylko za 17 pln (?) . Patrzę na plakat- promocja ważna do 31.10. Pytam czy już nie ma promocji a Pani, że może "nie wie kto to przywiózł", ale możem mi zamówić ten Kidabion za 13.99 (?) O co chodzi?, myślę sobie? Ok zamówiłam, bo cena o 47% niższa niż regularna. Postanowiłam więc wymienić te punkty na nagrody. Pani zapytała mnie o nazwisko, powiedziała ile mam pkt a Ja, że mam już upatrzone 2 rzeczy. Pani zaczęła zapisywac w zwykłym zeszycie moje zamówienie i z rozbrajającą szczerością oznajmiła, ze nagrody to tak pod koniec przyszłego tygodnia można odebrać. Sądział, że jak nie moge ich nawet zamówić przez Internet on-line, to chciaż w aptece (a są to produkty, które chyba powinny w niej być) będę mogła od razu zabrać ze sobą. A max 1-2 dni oczekiwnia byłyby jeszcze do zniesienia. W tej sytuacji cała moja lojalność wzięła w łeb:) Bardzo lubię tę aptekę ale tym razem mnie zawiodła. I nie chodziło tu o samą obsługę klianta bo Pani była bardzo miła i uprzejma lecz o techniczne przeszkody. Nie było produktu w promocji - był na półce ntylko droższy.. Nie mogłam od razu wymienić pkt na nagrody - nie ma systemu on-line (choć sama strona WWW fajna), nie ma Infolinii, Pani wpisuje mnie "w zeszyt" a odbiór nagrody jest za tydzień. Totalnie bez sensu...Po raz drugi muszę tam iść odebrać nagrodę. Sieć Świat Zdrowia nie przemyślał tej kwestii.