Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: LaLuna

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: W dniu 22-10-10r za namową kolegi udałem się do Banku PEKAO S.A. w celu zainwestowania w fundusze kwoty ok 50 tyś na okres około trzech lat.Przy czym chciał bym być obsługiwany przez osobistego doradcę.Przed bankiem na ul. Kościuszki 6 w Dębicy znajduje się duży parking, z kilkoma miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.Na budynku widnieje duże dobrze widoczne logo banku.Na ścianie przy wejściu i drzwiach wejściowych duży napis z godzinami otwarcia placówki.Na schodach wejściowych i wewnątrz banku panuje czystość i porządek,podłoga zabezpieczona wycieraczkami.W przedsionku banku znajdują się dwa wolno stojące bankomaty,które w chwili mojego wejścia są czynne.Po wejściu na sale operacyjną banku dostrzegłem regały z równo poukładanymi ulotkami dla klientów.Sala operacyjna składa się z trzech stanowisk doradców klienta z czego przy dwóch znajdowali się pracownicy ,dwóch przeszklonych boksów Centrów Doradztwa VIP a w głębi sali znajdują się punkty obsługi klient indywidualnego Na sali oczekiwało pięciu klientów,Którzy mogli oczekiwać na wygodnych krzesłach i czteroosobowej kanapie .Po kilku sekundach od mojego wejścia do banku zostałem zauważony przez jednego z doradców klient i zaproszony do stanowiska obsługi.Pracownik był ubrany w garnitur z krawatem,i miał widoczny identyfikator,na biurku panował porządek, bez zbędnych dokumentów i innych materiałów.Po zapoznaniu się z moimi potrzebami i oczekiwaniami w stosunku do banku, pracownik skierował mnie do Centrum Doradztwa VIP.Pracownica tego centrum przywitała się ze mną przedstawiając się z imienia i nazwiska i poprosiła o zaczekanie ponieważ obecnie obsługuje innego klienta. Oczekiwałem ok. 15 min.i po zakończeniu rozmowy z klientem Pani wyszła i osobiście zaprosiła mnie na rozmowę.Spotkanie moje z doradcą odbyło się w warunkach zapewniających dyskrecję.Pracownica banku najpierw zapytał jakie są moje potrzeby i oczekiwania a następnie za pomocą Nawigatora Inwestycyjnego przedstawiła mi plan inwestycyjny i poinformowała mnie o długoterminowym inwestowaniu w fundusze.Zaproponowała mi założenie konta,oraz usługę PEKAO24 umożliwiającą bezpieczne zarządzanie środkami zgromadzonymi na rachunku przez internet i tel.stacjonarny lub komórkowy.Informacje zostały mi przekazany w sposób rzetelny i wyczerpujący.Doradca Osobisty wykazała zainteresowanie moimi potrzebami i potraktowała mnie indywidualnie.Oprócz niezbędnych informacji na temat inwestowania otrzymałem również materiały informacyjne, wizytówkę do bezpośredniego kontaktu z pracownikiem,który zna moje potrzeby w zakresie inwestowania wolnych środków i chętnie mi pomorze w bezpiecznym ich zainwestowani w Fundusze Pionier.Na koniec Doradca upewnił się czy wszystko zrozumiałem i podsumował rozmowę,zachęcając mnie do ponownego kontaktu w celu rozpoczęcia inwestycji.