Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_1489

Dotycząca firmy: Netia

Treść opinii: Od samego początku mam problem z Netią. Zaczęło się od telefonu konsultantki,która zaproponowała mi internet. Umówiłyśmy się,że będzie to internet, za który będę płaciła około 50zł,na okres 1 roku. Umowa przyszła do mnie kurierem,a że ja nie miałam czasu jej dokładnie przeczytać podpisałam umowę,będąc pewna,że przecież ustalone zostało wszystko przez telefon. Jednak konsultantka, wysłała mi umowę 3-letnią i płacę co miesiąc ponad 98zł!!! Mimo moich reklamacji i wszelkich starań o obniżenie chociażby tego abonamentu były daremne. Byłam zbywana głupimi tłumaczeniami. Teraz gdy minął rok,zadzwoniłam do Netii( ponieważ jednym z tematów zbycia mnie,było obiecanie po roku trwania umowy rabatu na abonament),zostałam ponownie oszukana, bo powiedzieli mi,że nie ma dla mnie żadnych rabatów i promocji,mam się kontaktować i dowiadywać co jakiś czas. Jestem z nimi związana przez 3 lata i za każdym razem,co miesiąc, jak mam płacić za rachunek to robię to z wielkim bólem serca,ponieważ w abonamencie płacę dodatkowo za łącze telefoniczne, którego nie używam i nie mam i za antywirusa,o którego nie prosiłam. Ponadto czuję się cholernie oszukana! Dzwoniąc z jakimkolwiek problemem do konsultantów, to nie dość,że zanim się połączę,to zdążę wypić kawę, to gdy już się połączę to każą sobie czekać,aż sobie posprawdzają to o co proszę drugie tyle czasu. Brak mi słów,jeszcze nigdy nie spotkało mnie nic pozytywnego z tą firmą a same przykrości.