Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: LaLuna

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: PEKAOSA DĘBICA ul. Głowackiego 35 .Jest to placówka położona w okolicach dworców PKP i PKS, idealne miejsce dla mieszkańców pobliskich miejscowości,którzy codziennie dojeżdżają do pracy. Placówka znajduje sie w czteropiętrowym budynku mieszkalnym.Posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych i bardzo mały parking z którego również kożystają okoliczni mieszkańcy.Bardzo trudno tam zaparkować. Moją wizytę w tym oddziale rozpoczołem w dn.28-10-2010 o godz.12:25 zakończyłem wizyte 12:50 Godziny otwarcia placówki były widoczne na drzwiach wejściowych Wejście do Oddziału jest czyste Na zewnątrz placówki na podjeżdzie dla niepełnosprawnych znajduje się bankomat,który jest czynny. Wokół bankomatu jest czysto i panuje porządek, w placówce jest czysto i panuje porządek. Materiały informacyjne/reklamowe (broszury, ulotki,plakaty)są umieszczone w miejscach do tego przeznaczonych. Stanowiska pracy są czyste i uporządkowane Wszyscy pracownicy ,którzy mnie obsługiwali mieli przypięte,widoczne identyfikatory, nad stanowiskami widoczne są oznaczenia (znaki umożliwiające orientację w placówce) Po przekazaniu informacji pracownikowi, który mnie zaprosił do obsługi, że chciałbym otworzyć rachunek zostałem skierowany do odpowiedniego stanowisk gdzie zostałem powitany przez obsługującego mnie pracownika, który zapytał w czym może mi pomóc. Niestety ciasne pomieszczenie Banku niezapewniało warunków do zachowania prywatności. Najpierw pracownik zadawał szczegółowe pytania dla lepszego zrozumienia moich potrzeb dochody,wpływy, ilość wykonywanych przelewów, ilość zleceń stałych, częstotliwość korzystania z bankomatu. Następnie zaproponował mi konto INTRO i dwa różne Eurokonta-Eurokonto Aktywne i Eurokonto Aktywne Plus . W jasny i zrozumiały sposób przedstawił mi oferowany produkt – jego najważniejsze zalety i korzyści płynące z jego posiadania następnie zostałem poinformowałnyo opłatach,kosztach prowadzenia rachunku i o dodatkowy korzyści płynące nie tylko z samej oferty ale również profity wynikające z faktu bycia klientem Banku Pekao S.A. ( ilość placówek, ilość bankomatów) Na koniec pracownik zaproponował podpisanie umowy otwarcia konta. Kiedy stwierdziłem, że chcę się jeszcze zastanowić otrzymałeś materiały marketingowe ( Ulotka ogólna dla klientów indywidualnych,informacje o PKO24 ). Pracownik zaproponował kolejne spotkanie lub kontakt telefoniczny i wręczył mi wizytówkę następnie pracownik podziękował za rozmowę i pożegnał się. Czas trwania spotkania z pracownikiem minut: 20 min Zaproponowana oferta w dużym stopniu była dopasowana do moich potrzb.